MBrandt Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 (endret) Hei. For det første så kommer det ikke opp ikon og meny inne på startmenyen når jeg installerer noen spill lengre, hvorfor i all verden ikke? Da blant annet spore selvfølgelig. I tillegg vil ikke spore kjøre autorun etter at jeg har installert det. Pga det, og at jeg ikke har noen ikoner på skriverbordet eller på start- menyen må jeg gå inn på mappen der jeg installerte det og starte det der i fra. Hvis jeg, gud forby, skulle finne på å kopiere eller lage en snarvei til ikonet i mappen og legge det på skrivebordet, så får jeg bare en feilmelding når jeg skal starte det. Nå nettopp har jeg også fått problemer med lyden på spore ingame. Hvis jeg reiser inn til en planet, så kan plutselig musikken forsvinne, men lydeffekter er der fortsatt. Samme hvis jeg innleder en samtale med noen på en planet - musikken forsvinner. Så kommer den plutselig tilbake 5 min senere. For å prøve å løse det sistnevnte problemet, skal jeg ihvertfall prøve å installere på nytt, men jeg må først finne ut hvor savegamene er, noe jeg ikke har gjort. Anyone? Endret 4. november 2008 av MBrandt
97frvro Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Got just the same problem but i fixed it(dont know how).but i got a sporeapp on my desktop. When i run it it says:<<Problem running Spore>>. :-( -.- <(-_-)>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå