Gå til innhold

Account suspended, må bekrefte at kontoen er min ..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann, kan vel bare gå rett på sak. Nå har jeg vært banna i 2 dager, pga. at jeg kalte den ene alten min for Hitlaer, veldig dumt av meg såklart .. Så idag så satt jeg spent på å logge inn og endelig spille, men neida, forsatt så var accounten suspended. Hvafaen tenker jeg og sjekker emailen min etter mulige Blizzard eposter, og såklart så var det en email der det står at jeg må bekrefte at kontoen min ved å sende inn pass og lignende ting .. Dette var da så absolutt toppen av kransekaka, siden jeg kjøpte denne accounten av en kamerat på barneskolen for en stund siden, 2005 for å være presis. Men jeg skal som sagt sende inn cd key og pass osv. men dette blir da litt vrient, siden navnet som accounten står på, er navnet på han jeg kjøpte accounten av. Vil ikke dette bli litt vrient hvis jeg sender inn passet når det står mitt eget navn der?

Så var det dette med cd keyen og da .. Desverre så var jeg av den typen som ikke tok alt så for serriøst i min tidligere barndom, noe jeg burde .. Cd keyen har jeg såklart ikke, er det mulig å få tilbake den ved å ringe support som jeg har tenkt til å gjøre imorgen? Det vil kanskje ikke hjelpe så mye hvis jeg får den tilbake siden det passet og owner name på accounten er forkjellige ..

Beklager at dette innlegget ble nokså langt, men er nokså redd for accounten siden det er 4 70's og en hel del alts ..

Men jeg lurer da bare på om det er virkelig håp om å få tilbake accounten min? Eller må jeg starte alt på nytt igjen?..

Shepards. :)

Endret av Shepards
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det faktisk er sant at du kjøpte den av en kamerat av deg, så skal det jo ikke være noe problem å ta et bilde av passet hans? Evt. bankkort osv osv.

Skrevet

Prata med han nå og han sa at han skulle prøve å finne passet og få tatt et bilde av det. Men hvordan blir det med den cd keyen? Tror du at jeg vil få den tilbake?

Skrevet

Det sto da dette i emailen ..

"Please also include:

Account Name: The account name you are using to login.

CD Key: original WoW game CD-key (we cannot accept Burning Crusade CD-keys).

Your Secret Question and Answer.

Name: the full name that the account was created with.

Address: The address information given when the account was created.

Zip/Postal Code: The zip/postal code that was given when the account was created.

If your email address differs from the one you registered your account with, please provide your old email address as well"

Skrevet
Det sto da dette i emailen ..

"Please also include:

Account Name: The account name you are using to login.

CD Key: original WoW game CD-key (we cannot accept Burning Crusade CD-keys).

Your Secret Question and Answer.

Name: the full name that the account was created with.

Address: The address information given when the account was created.

Zip/Postal Code: The zip/postal code that was given when the account was created.

If your email address differs from the one you registered your account with, please provide your old email address as well"

Står jo ikke noe om noe pass der. Og hvordan mister man egentlig en CD key? Den er jo limt fast på innsiden av coveret til spillet...

Skrevet

Det jeg nevnte ovenfor sto nederst i emailen.

Her er det som sto angående pass osv.

"In order for us to unlock the account, please provide us with the following:

- A fax, scan or digital image of nationally recognised photo ID, such as passport or drivers license (please do not include public transport cards, library cards etc, as these are unsuitable for our needs)."

Og det med cd keyen, greia er at jeg ikke har det coveret lenger.

Skrevet

- A fax, scan or digital image of nationally recognised photo ID, such as passport or drivers license (please do not include public transport cards, library cards etc, as these are unsuitable for our needs)."

Hvorfor har du ikke coveret da? Hva har du cdene inni? Uansett hvor ung et menneske er, så skjønner de faktisk at cder skal være inni noe. Min tidligere samboers 2 år gamle datter forstår til og med det, selv om hun nekter å gjøre det selv.

Skrevet

Hvorfor har du ikke coveret da? Hva har du cdene inni? Uansett hvor ung et menneske er, så skjønner de faktisk at cder skal være inni noe. Min tidligere samboers 2 år gamle datter forstår til og med det, selv om hun nekter å gjøre det selv.

Hvorfor skal du absolutt pirke på akkurat det? Jeg har aldri hatt de originale wow cdene, oftest lånt de av noen venner hvis jeg skulle innstalere det på nytt. Coveret og cdene skulle jeg få av han senere, men det ble aldri no av. Ikke spør meg hvorfor. Mitt spørsmål var om jeg kunne få tilbake cd keyen hvis jeg ringte inn til support? Og eventuelt hva jeg må gjøre for å få den tilbake.

Skrevet

Hvorfor skal du absolutt pirke på akkurat det? Jeg har aldri hatt de originale wow cdene, oftest lånt de av noen venner hvis jeg skulle innstalere det på nytt. Coveret og cdene skulle jeg få av han senere, men det ble aldri no av. Ikke spør meg hvorfor. Mitt spørsmål var om jeg kunne få tilbake cd keyen hvis jeg ringte inn til support? Og eventuelt hva jeg må gjøre for å få den tilbake.

Det er gjerne en fordel å ha cdene i sitt eie om man skulle komme utfor å måtte formatere. Og hvis de ber om cdkeyen, er det vel den keyen som første eier har, ikke en du har brukt random. Og det er vel forsåvidt også bare til å få spillet nå, siden du likevel må stresse med bilde av passeet hans og utgi deg for å være han?

Skrevet

Aha, da satser jeg på at det går bra ved at jeg sender inn bilde av pass, 4 siste nr på bankortet jeg betaler med og addresse, account name og email. :)

Skrevet

Det er gjerne en fordel å ha cdene i sitt eie om man skulle komme utfor å måtte formatere. Og hvis de ber om cdkeyen, er det vel den keyen som første eier har, ikke en du har brukt random. Og det er vel forsåvidt også bare til å få spillet nå, siden du likevel må stresse med bilde av passeet hans og utgi deg for å være han?

Spørte han akkuratt om han fortsatt hadde det coveret etter alle disse årene, og svaret var selfølgelig nei ..

Skrevet

Er ikke mange som tar vare på cd key, med mindre det er noen som er veldig ryddig :p Selv så kastet jeg boksen med en gang. Men så skrev jeg inn key på et dokument på pcen ;D

Skrevet
Er ikke mange som tar vare på cd key, med mindre det er noen som er veldig ryddig :p Selv så kastet jeg boksen med en gang. Men så skrev jeg inn key på et dokument på pcen ;D

Det har jeg erfart nå .. :p Han jeg kjøpte accounten av er jo såklart en person som klarer å rote bort ting ..

Skrevet

Jeg kan meddele at jeg aldri aldri aldri tar vare på CD keys til MMOer. De brukes en gang, thats it. Cderne trenger man hvertfall ikke da de fleste MMOer kan lastes ned overalt.

Skrevet
Jeg kan meddele at jeg aldri aldri aldri tar vare på CD keys til MMOer. De brukes en gang, thats it. Cderne trenger man hvertfall ikke da de fleste MMOer kan lastes ned overalt.

BS, keyen til WAR har du fremdeles

Skrevet

BS, keyen til WAR har du fremdeles

Jeg kaster ikke boksen som det første jeg gjør, men jeg kommer neppe til å åpne den igjen eller prøve å ta vare på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...