xArtimis Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Jeg har hatt min Asus A3H i 3 år nå og er rett og slett lei. Har hatt utrolig lyst på en ny data, men budsjettet er ganske stramt. Si fks vis jeg nå hadde 5-6 tusen, hva ville det lønnet seg å kjøpe, en bærebar, eller stasjonær ? Bruker data for det meste til musikk, internett , spill ( ikke de mest krevende ), bilder o.l - Alround kort sakt Og vis det ville lønne seg å kjøpe en stasjonær, hadde det vært best å kjøpe deler å bygge selv, eller kjøpt en ferdigbygga ?
Steamed Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...r-pc-lxasf0x040 En fint designet allround maskin. En bærbar kan du ha med deg overalt, sitte i stolen på kjøkkenet, sofaen på stuen osv. Du kan bilderedigere osv med den. Siden det er intel grahpics er den ikke spessielt egnet for spill, men du kan kjøre noen spill på lav grafikk. Som cs 1.6 på brukbare instillinger.
xArtimis Skrevet 3. november 2008 Forfatter Skrevet 3. november 2008 http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...r-pc-lxasf0x040 En fint designet allround maskin. En bærbar kan du ha med deg overalt, sitte i stolen på kjøkkenet, sofaen på stuen osv. Du kan bilderedigere osv med den. Siden det er intel grahpics er den ikke spessielt egnet for spill, men du kan kjøre noen spill på lav grafikk. Som cs 1.6 på brukbare instillinger. Men er det ikke bedre å investere litt mere, å så kjøpe en stasjonær sånn at jeg kan bygge på den senere ?
CorporalClegg Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Les dette "kontoristen" vil være det beste valget for deg. Den koster 4k, men du må ha Skjerm, mus, tastatur osv tilegg..
xArtimis Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 Les dette "kontoristen" vil være det beste valget for deg. Den koster 4k, men du må ha Skjerm, mus, tastatur osv tilegg.. Takk for dette. Likte Antec Three Hundred utrolig godt, så tror jeg vil sette sammen en " alround "- stasjonær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå