Gå til innhold

Jeg får ikke sett oppdateringer

Plukkfrid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, litt snål tittel, jeg vet, men det var ikke lett å beskrive med en setning, så les videre for forklaring ;)

Jeg er involvert i oppstarten av et nytt sim-spill, men på en eller annen merkelig måte, så får ikke jeg sett oppdateringer som gjøres på siden. Det hele begynte for noen dager siden, selv om jeg ikke da skjønte helt at noe var galt. Jeg visste at det var kommet noe nytt på siden, jeg så det dagen før, men så var det plutselig borte, og det var som om jeg så en tidligere lagret versjon. Jeg tenkte det var bare en overgang programmereren sto for, så jeg tenkte ikke noe mer over det. Så, for 2 dager siden, så så jeg at en del ting hadde blitt oppdatert. Jeg tegner ting til denne siden, og det jeg til da hadde tegnet var puttet på sin plass. Flere andre ting var oppdatert, inkludert en ny tråd på forumet der, som jeg svarte i. Nytt banner var også på plass.

Vel, i går så var jeg innom igjen, logget meg inn, og tittet rundt, men da var alt det nye det borte, og det gamle som hadde vært der tidligere, var der igjen. Tråden på forumet var vekk, og det samme var det nye banneret, det gamle var der i stedet. Like etterpå så var jeg en tur hos min mor, og logget meg inn på hennes maskin, men alt var likt der, altså tilbake til det gamle. Jeg begynte å lure på om noe var galt, så jeg spurte på offline-forumet om dette også var noe andre opplevde. Jeg fikk svar fra en av admin'ene, som også er programmerer, at det jeg så ikke skulle være mulig, det var slettet fra serveren. Jeg har slettet cache flere ganger, restartet PC'n, gjort alt jeg kan komme på, men fantasien er slutt. Jeg fikk adressen til det nye banneret, som altså skal være det eneste på serveren, men da får jeg beskjed om at siden kan ikke vises. Det virker som at jeg er den eneste som opplever dette.

For å gjøre hendelsesforløpet kort:

- Jeg så den oppdaterte siden.

- Alt nytt forsvant, jeg så en gammel versjon.

- Ca. 1 dag etter oppdatering, så jeg det nye på siden.

- Ca. 1 dag etter det, forsvant alt nytt, og jeg er nå altså tilbake til den første versjonen.

Siden dette gjelder er denne: http://www.rat-trails.com/

Banneret som skal være på toppen (som jeg altså ikke ser) er dette: http://rat-trails.com/images/banner.jpg

Ser dere det riktige banneret? Og hva er det som skjer? Siden filene er slettet både fra serveren og fra min cache, så skal jo dette i teorien ikke kuinne skje, men siden det også skjedde på mammas PC, så tenker jeg at det må være noe som knyttet til min konto, men ikke til min PC. Alle råd, tips og forslag mottas med stor takk!

PS: Jeg bruker IE7, men har testet med FF, og ser det samme der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...