Sjokoladefisk Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 (endret) En gang iblant begynner skjermen og flimre på ene side, alltid samme side også, det kommer bilde av fallout loading screen (den det står please stand by på, som er når du starter opp spillet), den loading bildet (dårlig forklart?) Og bare på siden av skjermen min er det slikt i noen sekunder, så går det vekk, Dette skjer et par ganger i løpet av 10 minutt, men jeg kan fortsatt spille mens det skjer. Hvordan kan jeg stoppe dette? blir litt irriterende etter en stund... Endret 1. november 2008 av Sjokoladefisk
Stauffenberg Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 En gang iblant begynner skjermen og flimre på ene side, alltid samme side også, det kommer bilde av fallout loading screen tror jeg det er, nesten som en gammel tv uten signal, den loading bildet (dårlig forklart?) Og bare på siden av skjermen min er det slikt i noen sekunder, så går det vekk, Dette skjer et par ganger i løpet av 10 minutt, og slikt er det omtrent hele tiden, men jeg kan fortsatt spille mens det skjer.Hvordan kan jeg stoppe dette? blir litt irriterende etter en stund... Har samme problemet også. Har også problem med at Fallout 3 krasjer litt for ofte, spesielt når man går ut av spillet. Har lest noe om at Bethesda har store problemer med stabiliteten i spillet, spesielt for de med Nvidia 8800 serien skjermkort. Har selv 8800GTS. Det er merkelig at ikke dette er avdekket i testingen.
Sjokoladefisk Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 (endret) jeg har Nvidia GeForce 9500M GS Endret 1. november 2008 av Sjokoladefisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå