Gå til innhold

Datamesse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg er dårlig informert :oops: , men jeg lurer på om det er noen stor datamesse i nærmere framtid? Det er noen ting jeg gjerne skulle glodd og tafsa litt på... :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, det er vår! Skaff deg et liv, kom deg ut og glo og tafse litt på noe helt annet enn datautstyr... :yes:

Hmm... Det burde kanskje jeg også... :D

Skrevet
Herregud, det er vår! Skaff deg et liv, kom deg ut og glo og tafse litt på noe helt annet enn datautstyr...  :yes:  

kombinasjonen er vel best? en hånd på tastaturet, den andre på ei dame? :shrug:

Skrevet

Nei vettu hva, noen sted vil jeg være i fred. F. eks på fotballkamper, datamesser og fisketurer. Det er da ingen som helst nytte i damer ved sånne anledninger, da er de bare forstyrrende elementer. :roll:

Skrevet
Nei vettu hva, noen sted vil jeg være i fred. F. eks på fotballkamper, datamesser og fisketurer. Det er da ingen som helst nytte i damer ved sånne anledninger, da er de bare forstyrrende elementer. :roll:

Var ikke akkurat seriøs da :wink:

Skrevet

:lol: Jeg skjønner at "tafse" kanskje var feil ord... Det provoserte nok fram en annen reaksjon hos dere oversultne datanerder :wink: Vel, jeg er gift jeg, så det hadde vel vært upopulært å dra ut for å tafse... 8)

Jeg mente en datamesse sånn som Sjølyst-datamesse, liksom. Jeg vet at det ikke ligger på Sjølyst lenger, men dere forstår vel hva jeg mener...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...