Gå til innhold

Få mere poeng i BF2

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Hei. Har 8100 poeng i BF2, med SPM på 0.9155(i skrivende stund)

Jeg har 11900 poeng før jeg får ny rank, så har en del arbeid. Noen som har forslag til hvordan jeg får poengene fortere? Jeg kan nevne at jeg er ganske glad i og være skarpskyter, og har en dårlig uvane med å ligge å vente på byttet mitt. Er ikke så hekta på BF2, spiller mest for morro, men er greit og få poeng for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sjekk ut poenglisten hva som kreves, for eks 5 kills med pistol, kniv osv. Ikke bare vær en ting om du skal ha masse poeng.

Går det kun på kills? mulig jeg blander sammen andre utgaver en BF2.

Endret av War
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Medic ja :D, er flink og skyte og. Men er litt dumt, for er egentlig mest glad i sniper servere hvor du er på halve siden, og skyter på den andre siden, men men.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Takk for tipset, dette må absolutt prøves. Spiller mye Karkand, også kose spille på sniper server når jeg får nok av å kaste nades på folk.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet
Ikke bruk Claymore, er så satans forbanna på de sniperne som legger ut det :p

Jeg har pleid å bruke Claymore til og legge innenfor dør lista osv når jeg står og scouter etter bytte, slik at de som evt. prøver og drepe meg får seg en overraskelse. Men det er jo bare rett og rimelig da, ettersom jeg med en pistol ikke har sjangs mot en Ak-47 ^^

Skrevet
Det er jo sikkert det det er tenkt til å, men å legge der alle går etter at de har spawna det er jo ikke noe særlig :p

Ikke for fienden i alle fall :!:

Skrevet
ka med å laste ned project reallity? ;)

Litt OT, men men

Hvordan vil det føre til flere poeng?

Å trakte etter poeng er meningsløst, tro meg.

Jeg ble nettopp "Major" og jeg har kastet bort alt for mye tid på poengjakt.

Skrevet (endret)
ka med å laste ned project reallity? ;)

Litt OT, men men

Hvordan vil det føre til flere poeng?

Å trakte etter poeng er meningsløst, tro meg.

Jeg ble nettopp "Major" og jeg har kastet bort alt for mye tid på poengjakt.

Det vil ikkje hjelpe deg ein dritt med å få poeng, men i PR slepper du poeng ;) .

Dessuten er PR mykje betre :thumbs:

Endret av Painapple
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Hmm, ja, er redd for og bruke for mye tid. Har vel brukt 150 timer allerede. Skulle ønske man kunne slippe å bruke så ufattelig mye tid på å stige i rankene, man kan jo ikke leve utenom om man skal høyest rank.

Skrevet (endret)

Er bare en fordel ved å ha høy rank i BF2, og det er når en skal signe som commander. Du stiger også raskere i gradene dersom du spiller kit som gir deg mye poeng.

Endret av Sommertroll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...