Gå til innhold

Erfaring med serverne Karazhan og Xavius


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har erfaringer med serverne Karazhan eller Xavius? Vurderer å flytte dit med free character transfer.
  • Hvor lange er battleground køene?
  • Hvordan er horde:alliance forholdet?
  • Hvordan er det med pugs?
  • Hvor lange arena køer?

 

www.warcraftrealms.com

www.wowjutsu.com

 

Litt hjelp på veien.

Lenke til kommentar
Xavius vil jeg absolutt ikke anbefale. Lite folk på serveren og den er i Ruin battlegroupen, som tilsvarer lange bg køer osv. Er vel og merke noen måneder siden jeg spilte der da, ting kan ha forandret seg litt, selv om jeg tviler på det.

 

Husker det er instant battle ground queue der, men jeg har hatt mine mains der siden serveren starta fra dag 1 og serveren er helt forjævlig med tanke på PVE og guilds og det meste som jeg husker. Er iallfall en grunn for at så og si alle de gode guildene har emigrert vekk

 

Og nylig fikk jeg flytta mine 2 70er derfra også fordi jeg ble drittlei av det lille som skjer på serveren og ellers en svært lite interessant server,

 

Er bare overraska at jeg ikke transfera bort fra serveren for flere mndr siden

Lenke til kommentar

Ang. karazhan, forholdet mellom alliance og horde er der 1:4 ( i favør hordene ) .. Ekstremt lite folk på alliance siden. Ser for meg at deg kan bli en drøm å lvle fra 70-80 med så mye mer horder ;) Alliance side på Karazhan er ghosttown til de grader. Tenkte selv på å migrate der, men ombestemte meg. Får heller vente på neste vindu ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...