Killarfromspace Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Har noen erfaringer noen har lyst til og dele? for meg så er det veldig positivt. Billig og kjapp levering. Tok men en dag eller 2.
thadon Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Billig og raskt, bruker alltid 2 dager til meg (Skien, Telemark). Men de er utrolig dårlige på cder, du kan ikke stole på at de har cdene på lager som de står har på lager, alle avbestillingene min gjelder cder. Men DVDer derimot er de flinke på, de har det nesten alltid. Kundesørvisen er også ganske god såvidt jeg har erfart, svarer raskt.
Killarfromspace Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 Billig og raskt, bruker alltid 2 dager til meg (Skien, Telemark).Men de er utrolig dårlige på cder, du kan ikke stole på at de har cdene på lager som de står har på lager, alle avbestillingene min gjelder cder. Men DVDer derimot er de flinke på, de har det nesten alltid. Kundesørvisen er også ganske god såvidt jeg har erfart, svarer raskt. Tja, har bestillt ACDC t-skjorte os.v dem hadde det ikke på lager da jeg egentlig skulle ha fått dem men dagen etter fikk jeg den i posten gitt.
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har også goder erfaringer med Cdon. Leveringstidene er greie og det samme er utvalget av produkter.
Skogslik Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 grei butikk dette, kjøper mye cder av dem. men forhondsbestillign av cder er ikkje så bra, kommer somregel en stund etter release. ikkje at det ahr så mye og si da.
Crazy Joe Davola Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Cder er det de er svakest på ja. Bestillte et album av Armchair Martian der i vår en gang, fikk den nå for noen dager siden. Men på filmer og spill er de veldig bra, selv om de kan være litt dyre. Gode leveringstider har de også
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Cdon er en av de bedre nettbutikkene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå