Jimmarn Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Hei, har vurdert å kjøpe Guitar Hero World Tour fra e-bay å har funnet en selger. Det står Free shipping, å prisen virker ok. Men jeg kom til å tenke på toll? Noen som vet hvor mye det kan koste for pakken i tollen? Endret 28. oktober 2008 av Jimmarn
k-orm Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Ingen toll på spill. Sjekk MVA og toll for dummies... -tråden
Jimmarn Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 Ingen toll på spill.Sjekk MVA og toll for dummies... -tråden Men ghwt er jo en stor pakke med instrumenter i tillegg.
plusminus Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Hvis du kjøper på ebay kan du få selgeren til å merke pakken som gave og sette varens verdi til under 200 kroner. På denne måten glir den glatt gjennom tollen
Jimmarn Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Hvis du kjøper på ebay kan du få selgeren til å merke pakken som gave og sette varens verdi til under 200 kroner. På denne måten glir den glatt gjennom tollen Jøss er det så lettvindt. Takk Endret 29. oktober 2008 av Jimmarn
r88 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Hvis du kjøper på ebay kan du få selgeren til å merke pakken som gave og sette varens verdi til under 200 kroner. På denne måten glir den glatt gjennom tollen Jøss er det så lettvindt. Takk Sjansen for at de sjekker pakken er likevel stor, og da vil du måtte betale mva (25%) pluss tollbehandlingsgebyr.. Lykke til!
Jimmarn Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Hvis du kjøper på ebay kan du få selgeren til å merke pakken som gave og sette varens verdi til under 200 kroner. På denne måten glir den glatt gjennom tollen Jøss er det så lettvindt. Takk Sjansen for at de sjekker pakken er likevel stor, og da vil du måtte betale mva (25%) pluss tollbehandlingsgebyr.. Lykke til! Blir ikke å kjøpe, det er jo så mye frakt. Så mye er det ikke verdt. Nøyer meg med (Game Only) utgaven frem til jeg kan kjøpe instrumentene i norge jeg Har jo III gitaren, får gå til det er sluppet i norge. Endret 30. oktober 2008 av Jimmarn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå