Gå til innhold

GHWT - Kjøpe fra USA (Toll?)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, har vurdert å kjøpe Guitar Hero World Tour fra e-bay å har funnet en selger. Det står Free shipping, å prisen virker ok. Men jeg kom til å tenke på toll? Noen som vet hvor mye det kan koste for pakken i tollen?

Endret av Jimmarn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kjøper på ebay kan du få selgeren til å merke pakken som gave og sette varens verdi til under 200 kroner. På denne måten glir den glatt gjennom tollen :)

Skrevet (endret)
Hvis du kjøper på ebay kan du få selgeren til å merke pakken som gave og sette varens verdi til under 200 kroner. På denne måten glir den glatt gjennom tollen :)

Jøss er det så lettvindt. Takk :)

Endret av Jimmarn
Skrevet

Sjansen for at de sjekker pakken er likevel stor, og da vil du måtte betale mva (25%) pluss tollbehandlingsgebyr.. Lykke til!

Skrevet (endret)

Sjansen for at de sjekker pakken er likevel stor, og da vil du måtte betale mva (25%) pluss tollbehandlingsgebyr.. Lykke til!

Blir ikke å kjøpe, det er jo så mye frakt. Så mye er det ikke verdt.

Nøyer meg med (Game Only) utgaven frem til jeg kan kjøpe instrumentene i norge jeg :) Har jo III gitaren, får gå til det er sluppet i norge.

Endret av Jimmarn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...