SoPpEn123 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Akkurat skaffet meg FC2 til PC og jeg syntes det er sånn passe kult. Men noe jeg syntes var virkelig kult, var editoren! (ja, kall meg rar om du vil.) Men Uansett, når jeg skal save en Capture The Diamond, kommer det noe om at banen ikke er valid, så står det på den Validation saken at jeg har 0/1 UFLL og 0/1 APR base. noen som vet hvordan jeg får ordnet dette?
kjermy Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Forresten, det med å kalle deg rar delen.... Hvor har du fått det fra? Les den stofe far cry 2 tråden, der klager alle på alt, men ekstremt lite på map editoren... er vel den som er mest godkjent...
Daily-Drifter Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 map editoren er bra ja (Y) det eneste jeg gidder å bruke motoren til atm offtopic: Muligens den første Norske Far Cry 2 klanen Vikings in Afrika og antakeligvis den siste , (hvis du er member bør du vel kunne skrive navnet riktig?)
SoPpEn123 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Skrevet 28. oktober 2008 Har lagd Respawns og Diamond spots, hva mer er det jeg mangler da for at det skal godkjennes som en base?
kjermy Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 (endret) map editoren er bra ja (Y) det eneste jeg gidder å bruke motoren til atm offtopic: Muligens den første Norske Far Cry 2 klanen Vikings in Afrika og antakeligvis den siste , (hvis du er member bør du vel kunne skrive navnet riktig?) Faen, sant det EDIT: Thats bedre Endret 28. oktober 2008 av Lolli
Mann20 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Sliter med det samme! Spiller på PS3 da, men det står at jeg ikke kan bruke mappet i MP om jeg ikke validater det. Jeg har jo alt som trengs for Team Deathmatch og Capture the Diamond, så hva mer må jeg gjøre? Sliter med det samme! Spiller på PS3 da, men det står at jeg ikke kan bruke mappet i MP om jeg ikke validater det. Jeg har jo alt som trengs for Team Deathmatch og Capture the Diamond, så hva mer må jeg gjøre?
Daily-Drifter Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 det er jo en validate test du kan kjøre?! da ser du hva som mangler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå