Gå til innhold

E-74 hjelp :S


No-Mad

Anbefalte innlegg

For en stund siden spilte jeg GH3 og alt fungerte fint. Tok en liten pause på rundt 10 min, og da jeg skulle skru på konsollen blinket plutselig 3 røde lys og på skjermen stod det "E 74" og noe om å kontakte microsoft support. Så jeg så på microsoft sine support sider at man kunne prøve å ta ut alle kontakter og ekstrautsyr og vente litt, så jeg gjorde det og nå er det plutselig ikke noe bilde, så har jeg rrod eller noe annet? :p

Og, skal jeg sende konsollen til MS eller komplett der jeg kjøpte den fra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For en stund siden spilte jeg GH3 og alt fungerte fint. Tok en liten pause på rundt 10 min, og da jeg skulle skru på konsollen blinket plutselig 3 røde lys og på skjermen stod det "E 74" og noe om å kontakte microsoft support. Så jeg så på microsoft sine support sider at man kunne prøve å ta ut alle kontakter og ekstrautsyr og vente litt, så jeg gjorde det og nå er det plutselig ikke noe bilde, så har jeg rrod eller noe annet? :p

Og, skal jeg sende konsollen til MS eller komplett der jeg kjøpte den fra?

Har ikke noe svar på problemet ditt dessverre, men hvis jeg var deg så ville jeg ringt microsoft support og fått dem til å hente xboxen.

Pleier som regel å ta lang tid hvis det går innom andre butikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...