Gå til innhold

King's Bounty: The Legend, mysteriet Lost Town

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har spilt igjennom King's Bounty: The Legend for ikke lenge siden, og kom på at jeg enda ikke har sett noen løsning på den gåten de snakker om når det gjelder den tapte byen/Lost Town. Så da lurer jeg på om det er noe jeg har oversett noe sted.

"Lost town" er ikke en egen Quest som har dukket opp, det bare snakkes om det i teksten.

Dette er jo knyttet til de tidligere Necromancerne i Darion, og folk som vet noe om saken inkluderer heksa i Marshan swamps, magikeren på Magi-skolen i hovedstaden Greenwort og Magic Academy rett sør for hovedstaden i Verlon Forest.

Jeg lurer på om dette kan være knyttet til en port på kirkegården som jeg ikke har klart å lukket opp:

På gravplassen i Marshan Swamps så er det en blokkert inngang som heter rett og slett "Blocked enterance". Og teksten som kommer opp når man holder markøren over, er noe som "An old, long-deserted prison. The enterance is blocked."

Er det noen som har noe tips?

Er det forresten noen som har funnet en person som klarer å hjelpe med dechiffreringen av de Chrionicle-tekstene som heksa hadde brukt i krypten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En kikk inne på utgiver 1C sine forum, viser at det faktisk ikke går an å åpne den porten, fordi de tenkte at de skulle lage en Quest med den, men så ble det vist aldri noe av:

"This crypt is non-worked in KB:TL. Developers has an earlier idea to create quest with it, but they has been refused that idea in game creation process. So this crypt was leaved as landscape element only, and its entrance was blocked. There is corresponding info somewhere in russian forum."

http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=4205&highlight=lost+town

Når det gjelder den deschiffreringen, så er det av de 3 dyre-artene, og ikke av Lost-town/Chronicles dokumentene. Men det er muligens en feil i spillet/bug, i følge diskusjon på det samme forumet.

"is this a bug: Find expert to decipher animals

There is a quest at the mage guild to fetch 3 animals (30 dragonflies, 10 royal snakes, 1 cyclops):

After I fetch the animals - if I click on the mage guild - they indicate they need an expert to decipher the animals and if I find one ....

I've nearly finished the game (in labyrinth) and have not seen any such expert.

This is the atari dvd version - 167?. I'm suspicious because they still ask for lost chronicals and lost town(even though these games have been completed)."

http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=4491&highlight=lost+town

Endret av Dreamsharer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...