Gå til innhold

Mobil med bra kamera, gode kamera muligheter og musikkspiller?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har lenge vært på jakt etter ny mobil. Er ganske lei W810i som jeg snart har hatt i tre år. Jeg har vært skikkelig dilla på touch screen telefon og lette lenge etter en billig iPhone 3G på Finn.no men fant aldri noen. Tittet også på HTC Touch Diamond men nå har noe gått opp for meg.

Jeg trenger ingen smart telefon eller lingene, jeg har alltid hatt Sony Ericsson og er fornøyd med hva den kan tilby. Og etter tenking fram og tilbake, så har jeg bestemt meg for at jeg vil ha en mobil der kamera er viktig fordi jeg liker å ta bilder her og der, filme, lage filmer på mobilen osv. Musikkspilleren må være viktig fordi jeg ikke orker å ha en MP3 ved siden av mobil. Og sist men ikke minst design må være fint.

Så nå trenger jeg hjelp fra dere og høre hvilken som passer for meg, eventuelt spørre meg om andre ting for å hjelpe meg finne den. Kan være hvilket som helst merke egentlig, bare den har det jeg trenger. Pris, helst ikke over 4000 kroner! 3,5mm utgang er vel ikke et HELT MUST men er jo det aller beste for mitt bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter her med min nyeste LG KU990, og leser hvordan jeg kan returnere den...

Kameraet er sikkert knall, men etter min mening er den ikke spes brukervennlig hverdagslig.

I det du begynner å få tak på touchmetoden så henger den, samt skulle du være så uheldig å taste feil i en melding, tar det sin tid å få rettet opp. Utålmodige trøndere trenger ikke slikt..Ikke sitter vi med "pennen" klar til enhver anledning heller..

Nei takk.

Nokia 95 neste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...