Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 nei, hold deg til 64 bit du mye bedre enn crapy 32 bit siden du også har xp fra før så kjøp deg heller vista. bare et lite tips. eller bare vent til windows 7 kommer neste år. hva fpr du hvis du kjører den innebygde benchmarken da? du kan også prøve og defragmenter disken/diskene og se om dette hjelper.
CustomTP Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 nei, hold deg til 64 bit du mye bedre enn crapy 32 bit siden du også har xp fra før så kjøp deg heller vista. bare et lite tips. eller bare vent til windows 7 kommer neste år. hva fpr du hvis du kjører den innebygde benchmarken da? du kan også prøve og defragmenter disken/diskene og se om dette hjelper. sorry for alle "offtopic" spørsmålene mine.. må legge til at jeg bare har amd 4600 64 x2, hvilken cpu synes dere jeg burde oppgradere til( har am2)? skal prøve dette... takk
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 det er vel ikke så mye å velge mellom når du har am2 så du vel ha nytt hovedkort så da vil jeg anbafele intel. er vel billigere og mye bedre.
CustomTP Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 det er vel ikke så mye å velge mellom når du har am2 så du vel ha nytt hovedkort så da vil jeg anbafele intel. er vel billigere og mye bedre. prøvde å defragge diskeneog det hjalp litt, nå har kjører jeg på 800x600 med alt på medium. synes det er rart at ikke jeg kan få det bedre enn dette...
CustomTP Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 slenger inn et spørsmål på noe helt annet.kjøpte Farcry 2 sist fredag og leste at pcen min burde takle det, istede hakker og stopper nesten når det kommer mer enn to bad guys som skyter på meg (dette er på low, og oppløsningen på det laveste). Jeg har athlon 64 x2, 2gb ram, 7900gtx 512mb... burde ikke dette holde? På det siste oppdraget der du nesten dør og våkner med at du faller av lastebilen, valgte jeg å hjelpe mine venner.. tilfeldig gikk jeg inn på option sound og skrudde av lyden i spillet. da sluttet spillet å hakke, stoppe og krasje... noen ide på hva jeg kan gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå