Phyrexian Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Fant ingen runepriest tråd så jeg starter en selv. Jeg har nå en lvl 11 runepriest og det er drit gøy i scenarios, Jeg har fått opptil 40k healing på en scenario er rekorden hittil :O Runepriest er en konge healer, og morsomm å spille. Med instant heals og 2 litt kraftigere heals med cast time holder jeg nesten alle i live. og er nærmest umulig å drepe selv (bare død 3 ganger i scenario siden lvl 8) Hvis du liker å heale og syntes dverger er tøffe(liten, lubben og med skjegg!) så er runepriest et must meh litt rotete tråd xd
Zappy Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Har en 31 RP. Digger classen. HER er et spec konsept jeg hadde tenkt å gå for, men for øyeblikket er tacticen som gir AP bugget. Hovedgrunnen til at jeg tenkte å gå den specen var fordi man går så sinnsykt fort tom for AP som RP. Group healen koster 65 AP, som gjør at du ikke engang får ut 4 før du er skrapt. Med dette opplegget kan du spamme grungnis gift for å få AP siden det er en billig instant heal med 15% ekstra crit chance. I tillegg vil targets som blir crittet bli healet 25% mer i 10 sek. Også har man 25% sjanse for å shielde med ancestors echo. Ellers har jeg dyttet mye points i Grimnir linjen da group heals er et must og trolig den healen man vil bruke mest. Jeg er usikker på om group healen regnes som en direct heal, men om den gjør det så er det jo enda bedre. I tillegg har man AP master rune som hjelper godt på (hvertfall med tanke på mye grungnis gift og hot spam).
Phyrexian Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 ehm hvorfor så mye i grungi når du ikke skal ha noen flere abilities der? blir spells fra grungi delen sterkere jo flere poeng du har der? http://www.wardb.com/career.aspx?id=3#7:16...::::694:695:696 AOE ressurection er konge :O
Uglegutt Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 ehm hvorfor så mye i grungi når du ikke skal ha noen flere abilities der?blir spells fra grungi delen sterkere jo flere poeng du har der? http://www.wardb.com/career.aspx?id=3#7:16...::::694:695:696 AOE ressurection er konge :O Ja, spells i pathen du trener deg opp i blir sterkere.
Phyrexian Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 ehm hvorfor så mye i grungi når du ikke skal ha noen flere abilities der?blir spells fra grungi delen sterkere jo flere poeng du har der? http://www.wardb.com/career.aspx?id=3#7:16...::::694:695:696 AOE ressurection er konge :O Ja, spells i pathen du trener deg opp i blir sterkere. tøft
Zappy Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 (endret) AOE ressurection er konge :O I teroien ja, men det er ikke ofte folk dør så nærmt hverandre et sted der du kan stå 5 sekunder for å resse. Det kan jo selvfølgelig endre seg på tier 4 der electromagnet og AE blir viktigere. Men når jeg hadde den så fant jeg aldri god bruk for den. Archmagen kan uansett gjøre sin ress instant. :O Og hvilke fire tactics planlegger du å bruke med den specen? Endret 27. oktober 2008 av Zappy
Phyrexian Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 AOE ressurection er konge :O I teroien ja, men det er ikke ofte folk dør så nærmt hverandre et sted der du kan stå 5 sekunder for å resse. Det kan jo selvfølgelig endre seg på tier 4 der electromagnet og AE blir viktigere. Men når jeg hadde den så fant jeg aldri god bruk for den. Archmagen kan uansett gjøre sin ress instant. :O Og hvilke fire tactics planlegger du å bruke med den specen? Hmm, du har kanskje et poeng der. Tactics har jeg ikke tenkt så mye på. skal prøve å sette opp en litt mer gjennomtenkt specc iløpet av dagen.
Christeven Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 (endret) ehm hvorfor så mye i grungi når du ikke skal ha noen flere abilities der?blir spells fra grungi delen sterkere jo flere poeng du har der? http://www.wardb.com/career.aspx?id=3#7:16...::::694:695:696 AOE ressurection er konge :O Ja, spells i pathen du trener deg opp i blir sterkere. tøft som det står midt i rubrikken These Core Abilities are part of this mastery. Each point spent increases their power. så de spells som er der blir bedre. et poeng da er å se hvilke spells du bruker mest, å specce deretter. Så får du se nærmere på veiene når du blir mer sikker på charen. Endret 28. oktober 2008 av Christeven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå