willy_seff Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Jeg skulle endre fra 4:3 til 16:10 nå vil ikke css, vise noe skjerm bilde noen som kan hjelpe meg. jeg har avinstalert det på 3 forkjellige måter, kan noen en lettere måte en og reformatere eller sprenge hele pc'n så jeg spiller det problemet. FY FAE" JEG ER IRITERT. 100 kroner til den som fikser problemet innen 10 min setter på konto. takk Endret 24. oktober 2008 av willy_seff
Ethernet Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 (endret) 1. Open Steam 2. Go to the "My Games" tab 3. Right-click the game which needs to be reconfigured 4. Select "Properties" from the menu 5. Click the "Set launch options..." button 6. Add -autoconfig at the end of the line, be sure to include a space before the " - " and anything before it. hentet fra Steam Endret 24. oktober 2008 av Ethernet
-Tommy Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Start - Run - regedit HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Half-Life\Settings Endre verdiene på ScreenHeight og ScreenWidth.
willy_seff Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 1. Open Steam2. Go to the "My Games" tab 3. Right-click the game which needs to be reconfigured 4. Select "Properties" from the menu 5. Click the "Set launch options..." button 6. Add -autoconfig at the end of the line, be sure to include a space before the " - " and anything before it. hentet fra Steam hva er konto nommer
Ethernet Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 (endret) haha. Du kødder, right? anyways, jeg kødder. Behold de penga dine du Endret 24. oktober 2008 av Ethernet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå