ehb1 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Kjøpte og instalerte fc2 i går. spilte det ett par timer, det gikk fint.Eneste som var feil, var at jeg burde hatt service pack 1, men jeg dreit i det. Da jeg skulle prøve det igjen fikk jeg bare spilt det i ett vindu. Nå vil ikke spillet starte engang. kjører vista 64 bit. 8800 gts 180.43_geforce_winvista_64bit_english_beta er driveren jeg bruker, 4 gb ram, intel quad core 2,66. og jeg har lastet ned servicepack 1. Noen som har en løsning?
ehb1 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 Kjøpte og instalerte fc2 i går. spilte det ett par timer, det gikk fint.Eneste som var feil, var at jeg burde hatt service pack 1, men jeg dreit i det.Da jeg skulle prøve det igjen fikk jeg bare spilt det i ett vindu. Nå vil ikke spillet starte engang. kjører vista 64 bit. 8800 gts 180.43_geforce_winvista_64bit_english_beta er driveren jeg bruker, 4 gb ram, intel quad core 2,66. og jeg har lastet ned servicepack 1. Noen som har en løsning? Fikk ordna det, slettet far cry 2 mappen i mine dokumenter, og vips så funket det:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå