magneman Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Av en eller annen grunn går det bare rævva til meg for tida. Skjermkortdriver-trøbbel som ikke kan fikses selv om jeg har installert og lastet ned forskjellige drivere, dette gjør at Hitman Blood Money kan slutte å virke, dette er veldig dumt hvis jeg har kommet langt og dette skjer fordi det er ikke uendelig saves på de vanskeligere vanskelighetsgradene. Nå prøver jeg å spille det, men nå funker ikke selve spillet! Det står Hitman Blood Money har sluttet å virke når jeg prøver å kjøre det, har prøvd å bruke CD-en og kjørt som adminstrator... fikk lignende problem med Far Cry, bare at der fikk jeg det til til slutt men tekstturene ble helt rare, selv på andre PC-er jeg prøvde å installere spillet på, selv om dette gikk fint før! Hva skal jeg gjøre? er så lei av alle feilene på PC-en og i forhold til spill... Acer Aspire 5920G T7300 8600m GT 256mb 2GB RAM
m4riuss Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Det spørs om du har Vista eller Xp eller noen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå