Knofle Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Mjaldnir Kjuw Trym LOLMAGE Sidenote: Arthasdk er navnet på min Death Knight. Ja, jeg har sava det.
Mats1988 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 For å gå litt offtopic her, hvorfor skal nesten alle jeg har sett ha dk med på slutten I Death Knight (Ja jeg skjønner at DK er forkortelsen for Death Knight)?
Knofle Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg kan svare på det spørsmålet ganske lett: DKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDK
Knofle Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 DKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDK KDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKD DKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDK KDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKD DKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDK KDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKD DKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDK KDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKD DKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDK KDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKD DKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDK R U DK!?
Mats1988 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Okei, dette sporer av nå, men vi har iallefall gitt trådstarter noen forslag. Men personlig liker jeg å finne på navnene mine selv, blir som sagt, litt mer personlig.
e9 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 For å gå litt offtopic her, hvorfor skal nesten alle jeg har sett ha dk med på slutten I Death Knight (Ja jeg skjønner at DK er forkortelsen for Death Knight)? DK= danmark:)
e9 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 Any way, fant på det beste nicket ever! Harryportaldk! for magen min^^
wizardos Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 så det blir gullfugl til middag? sweet. btw, Iblinkyoudie var et genialt navn
Kverulantus Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Ta noe som ikke kan assoisieres med en mage:P Er en på serveren min som heter shadowdamage elns xD
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 En rogue som heter holypriest på serveren min. Møtte han første gang i skirm, så trodde vi skulle møte en priest når jeg bare ser navnet uten å tenke på noe annet..
tmolberg Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 taurenhunter \o/ eller så ville jeg kalt han; Zyin taurenhunter \o/ eller så ville jeg kalt han; Zyin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå