Gå til innhold

knatring fra høytalere


Anbefalte innlegg

det kommer knatrelyd fra høytalerne mine, hører mest knatring når anlegget er på men ikke i bruk men også når jeg hører på lav musikk eller annen lyd :S hva er galt?

 

det er dali consept 8 og nad t754 reciver

 

hva kan jeg gjøre får å få vekk knatre lyden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Knatrelyd sier meg ikke så mye, men det slår meg at det er ytre forstyrrelser som gjelder i dette tilfellet.

Prøv å gjør et opptak av denne «lyden» hvis du ikke får mer vettuge svar enn dette etterhvert.

 

P.S. Jeg har opplevd å høre borremaskinen til naboen i dårlig skjermede/feil kabler f.eks. Og det har jo ingen ting med selve anlegget å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det kan være støy på strømnettet, dårlig kontakt mellom høyttaler og forsterker eller støy på grunn av signalkablene. Det finnes mange grunner. Man skal heller ikke utelukke at det er musikkilden som er problemet.

Du kan begynne med å koble opp anlegget et annet sted i huset, på en annen kurs, og se om du fremdeles har problemet.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

blir mye pes med og flytte hele anlegget, men kan det være lydkortet i pc'n som er problemet?

 

alt av kabler til høytalere og jac til pc'n er fra argon/hifi klubben

 

kan si at pc'n står på andre siden av rommet så det går en 10 meter jack rundt senga sofaen osv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...