Gå til innhold

WAR prepaidcard problem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

når jeg har sendt inn koden og alt sånn, får jeg en melding war med registration issue. jeg går inn på lenken for å finne feilen. Der står det at jeg trenger lisens! wtf? :dontgetit:

Endret av Leppetroll
Videoannonse
Annonse
Skrevet
når jeg har sendt inn koden og alt sånn, får jeg en melding war med registration issue. jeg går inn på lenken for å finne feilen. Der står det at jeg trenger lisens! wtf? :dontgetit:

Når du har kjøpt spillet og registrert deg på siden så klikker du deg inn på den lenken der det står cd-key, serial-key eller noe slikt, husker ikke helt. uansett der trykker du inn koden som står bak manualen på spillet som du kjøpte. nå skal du faktisk ha 1mnd gratis spilletid allerede aktivert på kontoen, da kan du legge til ekstra prepaid card under den lenken.

håper dette hjelper :) akkurat begynt og spille selv og elsker det :) hvilken server?

Skrevet

hehe spillt ob og headstart, elsket dette og kjøpte derfor spillet. så gikk første måneden ut for 2 uker siden eller noe. jeg spillte på silver spear mountains når jeg tok en liten pause. men en rank 19 black orc, Rokgarag. ;)

Takk for all hjelpen skal nok fungere nå :woot::D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...