Vgrd007 Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Hjelp, kjøpe pc som kobles til tv, mediasenter ++ * Hva skal maskinen brukes til? Bruke den som et mediasenter koblet til tv'en til å spille av film, musikk og bruke den som en vanelig data. * Prisantydning Max 5000kr. * Er det deler du vet du ikke trenger? Trenger ikke skjerm for koblern til tv, men trådløs mus og tastatur. * Evt. andre spesielle preferanser/kommentarer Kravene er at kabinettet skal være svart, og skal være bra til å spille av film opp imot en tvskjerm. Gjerne shuttle, for jo mindre jo bedre Evnt, kjøpe xp pro / vista som operativsystem? Har sett på en shuttle jeg synes var heftig! Men dette er kun pga det var touchscreen, for har ikke peiling på innholdet. Shuttle D10 Barebone Black 7” touchscreen, 100W Flex PSU, Aluminum http://eu.shuttle.com/en/DesktopDefault.as...170_read-14870/ og http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=382999 (Hvis du bestiller en ferdig bygget pc hvor mye ekstra tar dem ca for det, i forhold for å feks få en person til å bygge den for deg?) Takk for all hjelp
Vgrd007 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Fortsetter bare på gamle tråden min.. Hei, hadde vært flott med litt hjelp Pcen skal brukes som et mediasenter den skal kobles opp mot tv'en. Og da må den være bra til å spille av film, musikk og brukes som en vanelig data. Jeg har dvd spiller og strømforsyning ifra før, og delene skal ikke komme over 5000kr. Er dette bra? Eller kan man velge andre deler som er bedre/billigere? osv.. Kabinett Lian Li Minitower, Aluminium, Mini Cube PCV350B Sort Hovedkort ABIT Fatal1ty F-I90HD, ATI RX1250, HDMI, m-ATX, DDR2, Socket-775, GbLAN, PCI-Ex16 Ram Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's Prosessor Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket LGA775, 6MB, 1333Mhz BOXED w/fan Skjermkort Sapphire Radeon HD 3850 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDMI/HDCP, Lite-R Harddisk Samsung SpinPoint T166 320GB SATA2 16MB 7200RPM Sum = 5160 ca.. Takk for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå