Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med påloggingsvalg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet er forsåvidt greit, har windows xp Home og har for ca 4-5 måneder re inntalert den på nytt men problemet er at når dataen slår seg på så kommer det sånn påloggingsrute der jeg skal skrive passord og brukernavn, det virker som om jeg ikke er administrator. litt vanskelig og forklare men jeg blir ikke møtt av den vanlige påloggingstypen der man kan se sitt bildet på kontoen og se passordhint.

har gått inn på kontrollpanel og brukerkontoer der og videre til endre måten brukeren logger på eller av. da får jeg opp en melding om at:

et nylig innstalert program har deaktivert velkomstskjermen og raskt brukerbytte. hvis du vil gjenopprette disse funksjonene må du avinnstalere programmet. følgende filnavn kan hjelpe deg med å identifisere programmet som utførte endringene: ginamsi.dll

jeg har prøvd å slette denne filen og "låse den opp" men ender med at windows starter på nytt eller blir blank, dette fordi det er vist en systemfil.

kan noen gi meg tips om hva jeg kan gjøre? skal vel ikke være så vanskelig ? :S

Ps: hvis denne posten ligger i feil emne så si ifra, var usikker på hvor jeg skulle legge den :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...