bosannes Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Hei Jeg trenger å sette opp en databaseserver som er lett tilgjengelig for databaseprogrammer som OpenOffice Base og MS Access. Har allerede en MySQL-server kjørende, men det virker veldig tungtvindt å koble til denne fra Base og Access. Jeg er ikke så dreven på databaser, men det ville også vært greit å kunne hatt hyperlenker i tekst i tabeller. Bruksområdet skal være som en veldig enkel wiki som alle på arbeidsplassen kan vise og endre på. Jeg er også åpen for dedikert programmvare for klientene, men den må isåfall være tilgjengelig for både Win, Linux og Mac (Både Intel og PowerPC) PS: Freeware/open source er alltids fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå