Gå til innhold

[Løst]Script til overvåking av nettside


Anbefalte innlegg

Hei!

For en stund siden satt jeg opp en web proxy på min server (sm411.info). Det var egentlig bare meningen at jeg skulle dele den med noen venner, men det har bare blitt flere og flere brukere. Så det jeg lurer på om det finnes noen ferdiglagde script som kan hjelpe meg å overvåke nettsiden min bedre. Kunne likt litt statistikk og hvor mange ip adresser som er innom osv.

 

Mvh

Smalltimer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett litt på mint:

http://www.haveamint.com/

 

Det ser bra ut, men har ikke lyst til å betale for det. Finnes det noen gratis alternativ? Vist ikke går jeg for mint.

 

EDIT:

Googlet litt mer og fant google. Hehe, google analytics ser jo bra ut, og det er gratis. Håper det blir bra. Kommer trolig tilbake med tilbakemeldinger om det.

Endret av Smalltimer
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Etter å ha brukt google analytics er jeg overbevist. Det er det beste alternativet som finnes. Får oversikt over alt og får tips til hva jeg bør gjøre bedre for å få folk til å være mer på siden min, om folk er lojale og besøker mange ganger osv. Absolutt vært å ta en titt på.

Lenke til kommentar

Google Analytics er ganske bra, men man får ikke opp ip adressene til dem som koblet på. Noe som gjør at GA ikke egner seg til sikkerhets overvåkning.

 

Sawmill er et greit program for overvåking av web logger og den kan også brukes til å overvåke logger fra andre programmer. Bruker Sawmill i tillegg til GA til logge web server, ftp server og brannmur.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Selv om tråden er satt til løst, kan det hende flere er på jakt etter et slikt script.

Bruker selv TraceWatch og er veldig fornøyd med det. Ser ip-adressene og hvilke land de tilhører, hvilke sider besøkende har vært på og hvor lenge på hver side, pluss mye mye mer. Med få ord: genialt! :)

 

Last ned her.

 

EDIT: TraceWatch er gratis. :)

Endret av torkaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...