Bewee Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Hei! Jeg har akkurat bygd meg ny pc. Har ikke spilt på noen år pga dårlig maskinvare. Nå som maskinvaren er oppgradert, har jeg fått et annet problem. Spillene vil ikke starte. (se feilmelding)trykk her Dette gjelder Art of War Direct Action. Har installert Tares 5.5 Som skulle hjelpe. Får opgså denne feilmeldingen når jeg prøver å kjøre Juri's revenge. Battlefield 2 og Crysis går fint. Tekniske spesifikasjoner OS Win xp x64 Skjermkort Readeon HIS 4850 CPU Intel duo 8500 Directx 9.0c Catalyst CC 8.10 Jeg lurer på hva som er feil. OS, Drivere, program, spill etc? Og hvordan jeg kan fikse det. Takk for hjelpen Endret 20. oktober 2008 av Bewee
Evil Eye Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Kjør spillet som administrator, høyre-klikk og velg fra menyen.
Bewee Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 Kjør spillet som administrator, høyre-klikk og velg fra menyen. Hvis jeg høyreklikker på programfilen og velger "run as" er det huket av "current user/admin" samt et kryss for at det kjøres med "restricted access". Jeg får den samme feilen om jeg bare kjører programmet uten begreset tilgang eller bare som administrator. Hvis det var det du mente evil eye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå