Gå til innhold

Skal muligens selge en HP HDX 20tommer


DEEEJ

Anbefalte innlegg

Hey

 

For ca 2-3 måneded kjøpte jeg en splitter ny HP HDX fra elkjøp for 16.000 kr,inkludert 2 års garanti-forsikring. Men jeg er ikke helt sikker på om det var akkurat det jeg trengte, jeg var på utkikk etter en Gaming Pc og 3D animasjon og modellering. HP HDX'en fungerer UTMERKET til all gaming og 3D kreation jeg har prøvd hittil : Half life 2 + loast coast, Counter strike source, DOD:Source, COD4, TF2, Portal og Trackmania, har kjørt alt på max res 1680x1050 + 16x AA og det kjører smooth,

har også kjørt sterke programmer som 3Ds MAX,Maya 8.5,Syntheyes,Macthmover, pftrack, men for 16.000 kr burde jeg heller bygd en stasjonær med håndvalgte komponenter for gaming + 3D kreation.

Så jeg lurer nå på, 2 måneder seinere .. hvor mye kan jeg få for denne pcen, ingen skader eller noe problemer. Specs:

 

Intel Core 2 Due T8100 2.1Ghz

3GB ram

Geforce 8800GTS 512mb dedikert, (Totalt tilgjengelig grafikkminne 1791mb)

Innebygget Webcam

Skjerm 20'1 tommer

1680x1050 skjermoppløsning

Windows Home Premium

Fingeravtrykk leser

Bluetooth

Memory card reader

HDMI, VGA, Firewire, S-video, Expansion port 3, E-Sata og 4 usb porter + Tv tuner.

Har også Blu-ray og dvd leser-brenner.

 

Den har for det meste alt for den som liker å se film på den svære skjermen, redigere filmer og game på. Jeg tenker jeg burde få ca 12-13 tusen kroner, håper jeg.

 

Takker for alle svar og spør gjerne MASSE spørsmål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey

 

For ca 2-3 måneded kjøpte jeg en splitter ny HP HDX fra elkjøp for 16.000 kr,inkludert 2 års garanti-forsikring. Men jeg er ikke helt sikker på om det var akkurat det jeg trengte, jeg var på utkikk etter en Gaming Pc og 3D animasjon og modellering. HP HDX'en fungerer UTMERKET til all gaming og 3D kreation jeg har prøvd hittil : Half life 2 + loast coast, Counter strike source, DOD:Source, COD4, TF2, Portal og Trackmania, har kjørt alt på max res 1680x1050 + 16x AA og det kjører smooth,

har også kjørt sterke programmer som 3Ds MAX,Maya 8.5,Syntheyes,Macthmover, pftrack, men for 16.000 kr burde jeg heller bygd en stasjonær med håndvalgte komponenter for gaming + 3D kreation.

Så jeg lurer nå på, 2 måneder seinere .. hvor mye kan jeg få for denne pcen, ingen skader eller noe problemer. Specs:

 

Intel Core 2 Due T8100 2.1Ghz

3GB ram

Geforce 8800GTS 512mb dedikert, (Totalt tilgjengelig grafikkminne 1791mb)

Innebygget Webcam

Skjerm 20'1 tommer

1680x1050 skjermoppløsning

Windows Home Premium

Fingeravtrykk leser

Bluetooth

Memory card reader

HDMI, VGA, Firewire, S-video, Expansion port 3, E-Sata og 4 usb porter + Tv tuner.

Har også Blu-ray og dvd leser-brenner.

 

Den har for det meste alt for den som liker å se film på den svære skjermen, redigere filmer og game på. Jeg tenker jeg burde få ca 12-13 tusen kroner, håper jeg.

 

Takker for alle svar og spør gjerne MASSE spørsmål.

 

Halve prisen kanskje? Vi snakker om en maskin med Centrino plattform (altså forrige versjon), et bra skjermkort, men erstattet av bedre, DDR2 ram, svak prosessor etc. Mao ikke mye å betale for i dag. I tillegg er den jo kjent som en problemhaug av dimensjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...