Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Hei. Har kjøpt meg Swat 4 og Swat 4: Stretchkov Syndicate. Installeringen av Swat 4 gikk smertefritt, men når jeg satt i Swat 4 SS cd'en fikk jeg problemer. Det som skjer er at cd'en kommer opp, og jeg får mulighet til: - Install Swat 4 Patch - Install -Install DirectX 9.0 c - Install GameSpy Arcade - View Eula - View Readme - Swat Force Trailer - F.E.A.R. Trailer - Quit Først trykker jeg på install, og da kommer følgende melding: Your version of Swat 4 - The Stretchkov Syndicate is not current. Please apply the patch by the following prompts from the autorun menu. Så går jeg innpå autorun menyen igjen, og velger da Install Swat 4 Patch. Da får jeg opp meldingen: The language versions of SWAT4 and this patch are not the same. This patch can not be installed. Hva er galt? Hvordan fikser jeg det?
Sovende Panda Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Du kan jo prøve å laste ned den nyeste patchen til SWAT 4, ikkje expanision, først. PS: Min hundrede post Endret 19. oktober 2008 av mutu
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Oi, lasta ned 1.1 Swat English patch, og fikk samme meldingen Håper ikke jeg har Swat4 UK og Swat 4 SS English Kanskje det ikke har noe og si, så lenge patch 1.1 har samme språk som Swat4. Laster ned 1.1 UK nå. 1.1 UK ble vellykket installert Der gikk det, tusen takk for hjelpen mutu Endret 19. oktober 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2
Sovende Panda Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Ingen årsak Eg har SWAT 4 sjølv, kanskje me kunne spela online ein gong.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Ingen årsak Eg har SWAT 4 sjølv, kanskje me kunne spela online ein gong. Det hadde vært artig Spilte online, ganske kjekt igrunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå