Daily-Drifter Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Har spilt alle de gode fps spillene siden wolf3d, og med tiden har jeg blitt ganske kresen til hvordan et fps skal være. Vi fokuserer mer og mer på grafikk, oppløsning på teksturer, ekstremt komplekse og "realistiske" fiender, AI , glare effekts osv. Installerte nettopp Q2 igjen, da jeg ikke har spilt det på årevis og fikk bakoversveis over hvor godt spillet faktisk har holdt seg, grafikken er utrolig behagleig å se på, fiendene reagerer som man skulle forvente, vanskelighetsgraden er der, og det er omtrent fritt for irriterende momenter, det er utrolig digg å bunyjumpe seg gjennom verdenene og blaste fiendene. Å sette på en katastrofe som crysis etter dette nå er helt uaktuelt. Hvis det er flere som har glemt hvor bra dette spillet faktisk er, anbefaler jeg å innstallere det igjen. Gameplay i fokus
AdrianJ Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Ah, Quake 2 er en klassiker! Hadde det for lenge siden på Playstation, og hadde ikke spilt det på årevis før jeg kjøpte Quake 4 Special Edition, der Q2 + begge mission packs. Needless to say, hadde jeg mye moro med spillet, men savnet mye av dybden og interaktiviteten fra Q4.. Men liker du Q2, bør du kanskje ta turen innom Unreal, og mission packen Return to NaPali..
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Tror det er ett av få spill jeg spiller gjennom minst èn gang i året. Utrolig god spillbarhet og anbefaler folk som ikke har spilt det, å kjøpe det via Steam for en billig penge.
dekar24k Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Spillbarheten til Quake 1 og 2 kan ikke sammenlignes med dagens FPS dessverre. Uansett hvor fet grafikk nye FPS kanskje har, så klarer de ikke å oppnå like smooth gameplay og god 'enkel' underholdning som Quake.
-JallaMann- Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Hva med å teste litt multiplayer? Savner fortsatt den gode, gamle q2-tida. Råbra gameplay, og et meget bra community.
Daily-Drifter Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Hadde en periode med rimlig høyt invå på rocket arena 3, og raile fiender i q2 med følgende bkosøl for hvert treff er utrolig tilfredstillende, spesielt når man strafejumper og tar flere fiender på samme rail :!: Endret 21. oktober 2008 av Daily-Drifter
Haughty Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Ingenting slår q1,q2 og q3 nei. Eneste jeg ikke liker i q2 er at ting går litt tregt. Raskere gameplay i q1 og q2. Men alle spillene er jo helt konge. Drar fortsatt frem q1 et par ganger i året og kjører litt multiplayer.. airgibs med rl er alltid like digg. Blir moro nå som quakelive kommer da. Håpe det blir en stor brukerbase igjen. Spananananande =)
Daily-Drifter Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 Q1 er også konge ja, husker jeg fikk det rett etter release til 12årsdagen min opengl patchen med voodo 2 var uber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå