noccy Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 Hei! Jeg har laget en mal i word bl.a ved hjelp av et vB skjema. Når brukeren har fylt ut skjemaet og trykker OK har jeg brukt funkjsonen Skjema.hide Når skjemaet forsvinner kommer brukeren inn i det vanlige Word bildet, men visningen er satt til 157%, og dessuten ommer toppteksten opp i et eget vindu i bunnen. Er det noen måte jeg kan styre visningsformatet i word etter at skjemaet skjules? Det jeg ønsker å få til er at visningsformatet endres til Utskriftsoppsett. Noen som kan hjelpe?
Yoda Skrevet 30. mars 2003 Skrevet 30. mars 2003 Sub SettVindu() ActiveWindow.ActivePane.View.Zoom.Percentage = 100 If ActiveWindow.View.SplitSpecial = wdPaneNone Then ActiveWindow.ActivePane.View.Type = wdPrintView Else ActiveWindow.View.Type = wdPrintView End If End Sub Regner med at det siste du gjør før du kjører skjema.hide er å sette inn verdier i bunnteksten til dokumentet, sett inn denne koden til slutt : ActiveWindow.ActivePane.View.SeekView = wdSeekMainDocument Yoda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå