climbatize Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Aner ikke om dette problemet gaar under pc-spill, men jeg faar ikke spilt cs:s saa jeg er desperat!! (Btw, har norskt tastatur, men et eller annet er fucka saa det har et engelsk layout eller no, derfor skriver jeg ', ; og aa istedenfor ae, o og aa... men det er ikke viktig) Hver gang jeg kj;rer steam saa faar jeg denne feilmeldingen: ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Microsoft Visual C++ Runtime Library Runtime Error! Program: C:\Programfiler\Steam\Steam.exe This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application's support team for more information. ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Jeg har pr;vd aa finne en l;sning i flere timer og begynner og faa abstinenser... Jeg har lagt inn et sp;rsmaal paa steam support, men har ikke faatt noe svar ennaa. Jeg har avinnstalert steam, kj;rt ccleaner, fikset registeret, fjernet alle innstanser av steam og innstalert det igjen. Det funker fremdeles ikke saa begynner aa ane at problemet ikke ligger i steam. Jeg kommer ikke inn p[ steam i det hele tatt, jeg ser bare den meldingen. Noen som har noen anelse hvordan jeg fikser dette?? Takker paa forhaand for alle svar
Gernia Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Vurdert og kaste PC'n din i søpla og kjøpe en ny en?... Du har hatt veldig mange problemer med den til nå -_-' For en uke siden kræsja PCn din fex. på TG kreperte HK...
climbatize Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Skrevet 17. oktober 2008 Pc'n min funker fint den... bare noen smaa feil som snart vil v're fikset. dessuten s[ krasja ikke pc;n jeg maatte bare fikse windows XP. Hvis noen faktisk har en loesning saa er jeg veldig glad for svar
AdrianJ Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Eneste løsning jeg kan komme på, er enten systemgjenoppretting, eller total wipe.. Prøv først i den rekkefølgen. Hvis du må reformatere og reinstallere Windows, og det samme problemet skjer igjen, er det nok hardware basert feil. Mest sannsynligvis kan det være harddisken som er skadet, men avhengig av hva slags komponenter du har, hvor gamle de er, om du har oveklokket for mye, ect, så kan det hende at du bare må få deg en ny PC.. For øvrig, for å skifte språk på tastaturet, gå til Kontrollpanel/Regionale Innstillinger, og sett alt til norsk. Endret 18. oktober 2008 av AdrianJ
climbatize Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Skrevet 18. oktober 2008 Mulig det er noe med harddisken ja, eller det at sata inggangen blir knust under grafikkkortet (mini-atx). skal pr;ve aa formatere f;rst og reinstallere windows og muligens kj;pe nytt HK. Naar det kommer til tastatur spraak saa har jeg allerede pr;vd det, men hver gng jeg trykker "bruk" knappen eller ok saa forandrer innstillingene seg til engelsk igjen Uansett takk for svar, jeg skal pr;e noe av det du sa
Rallahr Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Istedenfor å slette alt kan du vel heller avinstallere Microsoft Visual C++, og installere det på nytt igjen. Hvis ikke det funker, avinstaller Steam, og installer det på nytt; ikke mer som skal til
Gernia Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Istedenfor å slette alt kan du vel heller avinstallere Microsoft Visual C++, og installere det på nytt igjen. Hvis ikke det funker, avinstaller Steam, og installer det på nytt; ikke mer som skal til Vel.. problemet er vel at han alt har gjort det
Rallahr Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Istedenfor å slette alt kan du vel heller avinstallere Microsoft Visual C++, og installere det på nytt igjen. Hvis ikke det funker, avinstaller Steam, og installer det på nytt; ikke mer som skal til Vel.. problemet er vel at han alt har gjort det Han hadde ikke avinstallert Microsoft Visual C++...
Gernia Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Istedenfor å slette alt kan du vel heller avinstallere Microsoft Visual C++, og installere det på nytt igjen. Hvis ikke det funker, avinstaller Steam, og installer det på nytt; ikke mer som skal til Vel.. problemet er vel at han alt har gjort det Han hadde ikke avinstallert Microsoft Visual C++... Beklager, mente steam Selv syns jeg at sansynligheten for at det er HW problemer er stor. Han har reformatert PC'n flere ganger og problemet er der fortsatt. Kabelen mellom HK og HD blir kraftig bøyd av skjermkortet hans, og HK er noe billig dritt,,, PS: trådstarter climba legg ved maskin speccsa, så kan de på forumet si om det er noen spesielle problemer med dem. Spitfire Endret 19. oktober 2008 av Gernia
climbatize Skrevet 15. november 2008 Forfatter Skrevet 15. november 2008 takk for alle svar har nå fikset problemet, reinnstalerte windows og nå funker det! Nå har jeg dessverre et annet problem; pcn kortslutta og tok hele hele overetasjen med seg... men det lager jeg en ny tråd om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå