Gå til innhold

Norsk ROM oppdatering til Samsung i780


harrir

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Har hatt Samsung i780 en liten stund, kanskje et halvt år, men har i senere tid funnet ut at det finnes rom/firmware oppdateringer som fixer bug, oppgraderer til windows mobile 6.1 ol.

 

På xda-developers.com formuet har de gitt ut en del rom oppdateringer som er veldig gode (http://forum.xda-developers.com/showthread...ear#post2420672), men det de er på engelsk. Jeg kan klare meg fint med det, men viss det finnes norske rom-oppdateringer (som det jo burde) så vill jeg jo helst ha det.

Funker helt greit med engelsk, men merker at det hadde vært greit å ha norsk tastaturoppsett og ordbok.

 

Noen som vet om norske oppdateringer til i780? Viss ikke, i så fall noen som blir med å leiter?

 

Håper det er noen der ute som også er interessert i å finne det samme.:)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ja de snakket om det på xda-developerforumet. Har prøvd det men har ikke fått det til å fungere slik jeg ville. Kanskje jeg bare må prøve hardere...

 

Men er det noen som har en norsk versjon av i780 ROMen og som kan dumpe den?

Jeg var jo så smart at jeg oppdaterte uten å ta en backup av den norske jeg hadde. Viss jeg har dump av et norsk så kan jeg mekke en norsk utgave av den ROMen som finnes på xdaforumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...