Skumtroll Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Leste den enda en gang nå. For å være helt ærlig så blir jeg direkte sur når jeg leser det her. Utenom den ene med "Du kaller vennene dine for kallenavn", noe som alltid gjøres, så er alle punktene hel tragiske! "Du løper gjennom butikken fordi du bare har fem sekunders kjøpetid". I tilegg til at all form for fantasi mangler, så har man 15 sekunder (eller mer) kjøpetid... Altså, hvorfor i huleste sitter vi og snakker om 5 sekunder? Rett og slett helt forferdelig. Kunne lagd noe bedre på fem minutter.
Daily-Drifter Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 man skriker vel ikke teams når noen ikke klarer å sammarbeide?! jeg bruker det for å poenktere urettferdig lagfordeling ihvertfall...
Skumtroll Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Ja. Pluss at "TEAMS!!!" er uansett bare noe frustrerte, dårlige barn sier på publicservere fordi det er 9 på det ene laget, og 7 på det andre It's a sad, sad world.
Steamed Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Du glemte: Vis du tisser og bommer på do, skylder du på lagg
Turbo sindre Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 (endret) og nå du er på do så ser du crosshairs Endret 3. desember 2008 av Turbo sindre
Galexon Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Skrevet 3. desember 2008 Ser at noen har kommet med negative kommentarer til denne lista, men hva er vitsen? Er ikke jeg som har skrevet det engang! Fant det på itavisen.no . Ikke mitt materiale. Jeg syntes det var morsomt, og er det noen her som ikke synes det er morsomt, så hvorfor gidde å kommentere det?
Daily-Drifter Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 poenget var vel at det er en dårlig kopi av det som ble posta overalt for 5 år siden... og vi elsker å kommentere at vi har "sett det før" :!:
Sukkess Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Leste den enda en gang nå. For å være helt ærlig så blir jeg direkte sur når jeg leser det her. Utenom den ene med "Du kaller vennene dine for kallenavn", noe som alltid gjøres, så er alle punktene hel tragiske! "Du løper gjennom butikken fordi du bare har fem sekunders kjøpetid". I tilegg til at all form for fantasi mangler, så har man 15 sekunder (eller mer) kjøpetid... Altså, hvorfor i huleste sitter vi og snakker om 5 sekunder? Rett og slett helt forferdelig. Kunne lagd noe bedre på fem minutter. Det er sikkert snakk om at freezetime er på 5 sek og at du må rekke å handle innen den tid for å ikke miste tid i selve runden. Selv om det fortsatt er handletid er det greit å være ferdig før Terror har planta bomba.
Sukkess Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Er ikke freezetime på 5 sek på standard/noob innstillinger a?
Dyver`n Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Man har vel alltid 5sek på å kjøpe våpen før spillet starter...
Sukkess Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Vi snakker default innstillinger, altså de instillingene som er der fra før uten at du skifter på noe. Men det er vel sjeldent public servere har noe lenger freezetime enn 2 sek.
Sukkess Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Må jo regne med pølseinnstillinger når det er snakk om pølsepunkter.
Sukkess Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 ..Jeg synes bare det var litt gamle punkter, sånn hørt det før. Så jeg kalte det for pølsepunkter, på samme måte som du kalte noob innstillingene pølsepunkter.
Trulsz Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Leste den enda en gang nå. For å være helt ærlig så blir jeg direkte sur når jeg leser det her. Utenom den ene med "Du kaller vennene dine for kallenavn", noe som alltid gjøres, så er alle punktene hel tragiske! "Du løper gjennom butikken fordi du bare har fem sekunders kjøpetid". I tilegg til at all form for fantasi mangler, så har man 15 sekunder (eller mer) kjøpetid... Altså, hvorfor i huleste sitter vi og snakker om 5 sekunder? Rett og slett helt forferdelig. Kunne lagd noe bedre på fem minutter. maa bare le av saanne unger som tar seg tid til aa irritere seg over ting som detta... (skrevet paa engelsk tastatur) lol:p
Skumtroll Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Og poenget ditt var at du spiller Source?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå