Gå til innhold

Hvordan vet du at du er Counter Strike-nerd ? [Gamer-humor]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste den enda en gang nå.

For å være helt ærlig så blir jeg direkte sur når jeg leser det her. Utenom den ene med "Du kaller vennene dine for kallenavn", noe som alltid gjøres, så er alle punktene hel tragiske!

"Du løper gjennom butikken fordi du bare har fem sekunders kjøpetid". I tilegg til at all form for fantasi mangler, så har man 15 sekunder (eller mer) kjøpetid...

Altså, hvorfor i huleste sitter vi og snakker om 5 sekunder?

Rett og slett helt forferdelig. Kunne lagd noe bedre på fem minutter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at noen har kommet med negative kommentarer til denne lista, men hva er vitsen? Er ikke jeg som har skrevet det engang! Fant det på itavisen.no . Ikke mitt materiale. Jeg syntes det var morsomt, og er det noen her som ikke synes det er morsomt, så hvorfor gidde å kommentere det? :p

Skrevet

For å være helt ærlig så blir jeg direkte sur når jeg leser det her. Utenom den ene med "Du kaller vennene dine for kallenavn", noe som alltid gjøres, så er alle punktene hel tragiske!

"Du løper gjennom butikken fordi du bare har fem sekunders kjøpetid". I tilegg til at all form for fantasi mangler, så har man 15 sekunder (eller mer) kjøpetid...

Det er sikkert snakk om at freezetime er på 5 sek og at du må rekke å handle innen den tid for å ikke miste tid i selve runden. Selv om det fortsatt er handletid er det greit å være ferdig før Terror har planta bomba.

Skrevet

Vi snakker default innstillinger, altså de instillingene som er der fra før uten at du skifter på noe.

Men det er vel sjeldent public servere har noe lenger freezetime enn 2 sek.

Skrevet

..Jeg synes bare det var litt gamle punkter, sånn hørt det før. Så jeg kalte det for pølsepunkter, på samme måte som du kalte noob innstillingene pølsepunkter.

• 2 uker senere...
Skrevet

maa bare le av saanne unger som tar seg tid til aa irritere seg over ting som detta...

(skrevet paa engelsk tastatur) lol:p

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...