Gå til innhold

Treg WLAN på Nokia E51 og display problem?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg lurer på hvorfor min Nokia E51 bare kan laste ned 16 - 30 kb i sekundet når jeg har 10 mbit utnytte... Dette er jo litt merkelig?

Spiller ingen rolle om jeg sitter helt nærme eller langt i fra routeren.

Har også et spørsmål til, når jeg sitter å surfer på mobilen så hender det noen ganger at displayet blir dempet, dette skjer selv om jeg er aktiv på mobilen. Plutselig blir den skarpere igjen. Batteriet er ca på 3.

Håper på svar :)

Endret av gamerman
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt den nå på "ikke strømsparing under LAN/WLAN".. Dette gjorde at den ble litt raskere, men har ikke mer en 200 kb i sekundet fordet, selv om jeg kan få 1 - 2 mb i sekundet (har ca 20 mbit)

Det med displayet skjer et par ganger..

Hjelp..?

Gjest medlem-82119
Skrevet

Mange mobiler har en lyssensor på fronten som justerer displayet etter lysforholdet i rommet.

Mulig du kan slå dette av eller justere følsomheten.

antar også at telefonen har både 802.11b og 802.11g støtte, og siden g er raskest kan du jo enten sette routeren til kun å sende på g nettet eller om mulig sette telefonen til kun å bruke g-nett.

du kan jo også bruke opera mini å surfe med, genererer mye mindre data slik at det blir både billigere og raskere.

Skrevet
Mange mobiler har en lyssensor på fronten som justerer displayet etter lysforholdet i rommet.

Mulig du kan slå dette av eller justere følsomheten.

antar også at telefonen har både 802.11b og 802.11g støtte, og siden g er raskest kan du jo enten sette routeren til kun å sende på g nettet eller om mulig sette telefonen til kun å bruke g-nett.

du kan jo også bruke opera mini å surfe med, genererer mye mindre data slik at det blir både billigere og raskere.

Hva mener du med billigere og raskere? Det er jo helt gratis å sitte på WLAN vel?

har satt den til å bruke g nett, men det går ikke så mye fortere.

Å er det automatisk lys stilling den driver med :O?

Skrevet

Er batteritiden veldig dårlig? Har sittet å surfet litt nå og snakket ca 1 time i telefon. Nå er det 2 batteri streker igjen!

Den har holdt helt siden i går

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...