Gå til innhold

Thomson 32M61NH21 og VGA mot pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kjøpte nylig en Thomson (32M61NH21) 32" LCD-tv. Den fungerer helt som den skal, bortsett fra når jeg kobler den til pcen med VGA-kabel (siden jeg ikke har hdmi utgang).

Konfigurerer begge skjermene til 1024x768 i nView programvaren til mitt gforce 8600GT M, og delt skjermbilde (såklart), problemet er at på tven står det kun "No support" og bildet skifter uregelmessig mellom svart og blått. Det er heller ingen instillinger på selve tven jeg kan gjøre så problemet må være på pcen og gpu'en.

Er det noe essensielt jeg overser, eller kan det være at graffikkortet mitt ikke støtter denne tven? (i og med at den har fungert utmerket med en samsung tv og utallige crt skjermer tidligere). Jeg har i tillegg en kamerat som har akkurat samme tven, han har ingen problemer når han kobler til sin pc med vga :\.

Håper på svar!

mvh Jostein R.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Konfigurerer begge skjermene til 1024x768 i nView programvaren til mitt gforce 8600GT M, og delt skjermbilde (såklart),

Delt skjermbilde: Mener du da at skjermene deler det samme bildet, eller at du har utvidet skrivebordet så du kan ha forskjellige vinduer og forskjellig oppløsning på de to skjermene?

• 2 uker senere...
Skrevet
Konfigurerer begge skjermene til 1024x768 i nView programvaren til mitt gforce 8600GT M, og delt skjermbilde (såklart),

Delt skjermbilde: Mener du da at skjermene deler det samme bildet, eller at du har utvidet skrivebordet så du kan ha forskjellige vinduer og forskjellig oppløsning på de to skjermene?

Mener at bildet er det samme på begge skjermene. Desverre så er laptopen ødelagt så jeg får ikke brukt den uansett, men kan tenke meg det mangel på støtte for hdcp eller noe i den duren som forårsaket det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...