Jordheimen Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Hei. Har nå spilt en del Counter Strike 1.6, men vil gå over til Source, men føler at datamaskinen min simpelten ikke klarer å dra spillet helt uten og lagge. Går nokså greit noen ganger, men andre ganger lagger det veldig. Så det jeg lurte på var om jeg muligens burde skifte prosessor, grafikkkort og muligens andre ting, men lurer på om noen kan sette opp en liste med ting som passer sammen, og som ikke koster veldig mye. Prosessor: AMD Athlon 2.19Ghz Skjermkort: ATI Radeon Xpress 1150 RAM: 1GB Hovedkort vet jeg ikke helt, hvor finner jeg dette? Si ifra om du trenger noe mer info. Takk.
Dyver`n Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Du bytter alt, hk/cpu/minne/skjermkort... Et tips er å se på trådene til de kom bygger gamming pc til under 3000 for eks... Du kan feks bruke disse komponentene, er helt kurant til css.... Koster deg litt over 2000,- vis du kjøper 2gb minne isteden får 4gb... Endret 15. oktober 2008 av OpelPower
Jordheimen Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Du bytter alt, hk/cpu/minne/skjermkort... Et tips er å se på trådene til de kom bygger gamming pc til under 3000 for eks... Du kan feks bruke disse komponentene, er helt kurant til css.... Koster deg litt over 2000,- vis du kjøper 2gb minne isteden får 4gb... Takk. Andre som har noen forslag? Endret 22. oktober 2008 av Eskimoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå