Epleskrell Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Hei, har veldig lyst til å prøve ut LOTRO og har sett noe som er kalt Founders Referral Key.. Er det noen som har en slik å gi bort? Hadde vert veldig takknemelig
Betenkt Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Aldri hørt om, men om du ønsker å prøve LOTRO kan du bare besøke www.trylotro.com
BMen Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Hei, har veldig lyst til å prøve ut LOTRO og har sett noe som er kalt Founders Referral Key.. Er det noen som har en slik å gi bort? Hadde vert veldig takknemelig Buddy key du mener? men gjør som Esso sier så får du prøvd det
Betenkt Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Hei, har veldig lyst til å prøve ut LOTRO og har sett noe som er kalt Founders Referral Key.. Er det noen som har en slik å gi bort? Hadde vert veldig takknemelig Buddy key du mener? men gjør som Esso sier så får du prøvd det Skjønner ikke hvorfor de legger ved sånne Kinship-cards med CE av MoM. Er jo bare vanlige try 14-days keys
lassaron-jon Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 (endret) Sender deg ein PM med 14-dagers Buddy code til Mines of Moria Endret 24. november 2008 av lassaron-jon
fredderen Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Noen som har buddy code til Mines of Moria til meg og? Er det sånn at jeg kan bruke den med min level 50 char for å spille Mines of Moria?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå