Ninjahamster Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 (endret) 25% moms + et gebyr på rundt 100 kroner må du betale. Altså rundt 150 spenn totalt. Det kommer som regel til deg i oppkrav fra Posten. En plass må grensen gå slik at alle blir behandlet likt, og om varen koster 201 eller 82746 spiller ingen rolle. 200 kronersgrensen er en politisk avgjørelse som har vært diskutert i andre tråder her siden den ikke har blitt økt i takt med økonomien og årene som har gått. Du må regne med noen ekstra dagers leveringstid. Er du veldig heldig får du den på tirsdag, avhengig av hvor du bor i forhold til Oslo. Edit: De selger forresten det digitalt nå hvis noen skulle lure. Da slipper man å vente på noe i posten, bare laster ned alt og får CD-key digitalt Endret 15. november 2008 av Ninjahamster
Arothen Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Eller at folk gjør som jeg gjorde idag, få opp ræva, stikk til nærmeste spillbutikk og kjøp!
znabel Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 Eller at folk gjør som jeg gjorde idag, få opp ræva, stikk til nærmeste spillbutikk og kjøp! Det ble min plan etterhvert, men jeg finner ingen butikker i Bergen som har fått det i hus ennå. Har ringt rundt til de fleste, og akkurat nå ser det ut til at det er kun Spaceworld som muligens vil få det inn i morgen. Resten oppgir 21/11 som dato... Hvis noen vet om en butikk i Bergensområdet som har spillet inne setter jeg stor pris på tilbakemelding:)
znabel Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 Ser nå at det er mulig å kjøpe key til Moria her: http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=319653 Da slipper jeg å "stresse" ut i butikk for å kjøpe:)
Betenkt Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Yay! De fikk inn på GameStop! Special edition til 499kr! Kjøpte i sta, installerer nå og koser meg med ekstra stuff.. Takk gud for tentamen i dag xP
Ninjahamster Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 499 for SE i butikk var ikke så ille nei. Fikk min vanlige versjon fra play.com idag! De sendte i god tid før helga, så dette var bra! Installerer nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå