Alberti83 Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 hei har en lvl 34 druid tenkte og booste den. i sm. funker dette med en warlock? eller ? gi gjerne noen tips!
Cpt Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Funker greit med Lock, beste er vist du bruker en Mage eller en Paladin, mage = Kraftig AoE, samme med Lock, pally = grei nok AoE, healingmuligheter og ikke minst, så kan han resse vist den som blir boostet dør.
Volch0k Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Paladin er enklest og best. Etter der kommer Warlock, så Mage. Fullt mulig å booste helt til 60 med warlock.
Cpt Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Vist man har en hvilken som helst class i lvl 70 er det mulig og booste med den helt til 60 uansett.
Alberti83 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 oki men noen tips hvordan måte som er mest effektiv med lock? pulle en større gruppe og bruke seed of corruption? burde jeg kjøre fult party? eller funker det greit om jeg og locken går? Har boosta en del med mage, og liker det godt i og med aoe spellsa. men han jeg lånte locken av begynte spille igjen og spiller så og si 24 timer i døgnet hehe
Volch0k Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Vist man har en hvilken som helst class i lvl 70 er det mulig og booste med den helt til 60 uansett. Klart man kan. Man KAN mye. Men om det er særlig effektivt å booste med f.eks en Shaman? Nei. oki men noen tips hvordan måte som er mest effektiv med lock? pulle en større gruppe og bruke seed of corruption? burde jeg kjøre fult party? eller funker det greit om jeg og locken går? Har boosta en del med mage, og liker det godt i og med aoe spellsa. men han jeg lånte locken av begynte spille igjen og spiller så og si 24 timer i døgnet hehe lock; bruk voidwalker, samle en helvetes gjeng med mobs - SoC. gjorde 150 sm runs i 3 pull på den måten med lock en gang i tia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå