Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Var full på fest. Grein i 45min

Gjest Gutt17

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes det. Har en tidligere venninne som alltid begynte å griti og ble helt attentionwhore, og det herpa stemninga noe grusomt. Hun blir ikke invitert lengre engang.

Dessuten regner jeg med at du ikke pleier å tisse på vegger. Noen pleier å grine, hver gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, noen har en lei tendens til å gjøre nettopp det. Forbanna festbremser. Enkelte mennesker klarer rett og slett ikke å gå gjennom en hel kveld i godt humør.

Skrevet

Ja, pissing på vegg er liksom ikke varemerket. Det er noe annet om man er kjent som den som begynner å uhemmet tute på fest. Det er ikke noe kjekt, og ødelegger stemningen.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Der det som er så utrolig dumt i fylla, du husker ingenting selv, men alle andre husker det, og da kan ikke du nekte på at du ikke har gjort det.

Gjest Trådstarter
Skrevet

Da håper jeg virkelig ikke at dette skjer igjen!

Vil ikke ha fest brems stempelet på meg :S

Får redusere inntaket neste gang...

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Hadde ei jente i vennekretsen som gråt hver gang vi var på fest sammen, tok henne ut på gangen før en fest å sa det klart til henne, og hun måtte komme over typen osv osv.

Tilslutt ordnet det seg. :)

Skrevet

Jeg hadde ei venninne som løp rundt internatet og skulle ta livet sitt.

Gikk bort til henne å sa "skal du ta livet ditt, bruk en annen kniv, denne er MIN!".

Utrolig nok var hun ikke dramaqueen i fylla, fordi det tok andre seg av.

Alle kan ha en dårlig kveld, men HVER kveld.. huff.. det er bare slitsomt.

Skrevet
Hadde ei jente i vennekretsen som gråt hver gang vi var på fest sammen, tok henne ut på gangen før en fest å sa det klart til henne, og hun måtte komme over typen osv osv.

Tilslutt ordnet det seg. :)

Det "ordnet seg" etter en tur opp på rommet? :D

Skrevet (endret)
Det er utrulig flaut. Jeg en gutt på 17 år griner som en liten unge på fest :S

Andre som har opplevd lignende?

Tviler på at andre tenker like mye over det som deg. Er det en engangshendelse, vil ikke kameratene dine bry seg særlig.

Hadde du vært kameraten min (close lizzm), ville jeg spurt om det er noe i veien i livet ditt dagen(e) etterpå.

Endret av Quicko
Skrevet
hørt den og :rofl:

dere skal LIKSOM være ei hard nøtt å knekke.

tøv. jeg kan få den tøffeste mannen i gata til å grine hvis jeg trykker på de rette knappene.

Hvordan? Vedder en hundrings på du ikke hadde hatt sjangs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...