Jd-Morrison Skrevet 29. mars 2003 Skrevet 29. mars 2003 Hei, Jeg skal kjøpe dette hovudkortet og jeg lurer på hvilket lydkort som følger med i kortet? Og eventuelt om det duger til spilling (nye spill). MSI KT3 ULTRA2-R Hovedkort for Socket A KT333, ATA/133,Raid, lyd, ATX Lydutgang Lydkort - VIA VT8235 - 5.1 surround Hva mener dere? Er det bra? Er dette et "DirectX-compliant sound card" ? Sorry viss dette er et dumt spørsmål=)
OgnOmm Skrevet 29. mars 2003 Skrevet 29. mars 2003 Hvorfor poste 2 ganger?? slett den ene... Evt. kontakt moderator
Dimm Skrevet 29. mars 2003 Skrevet 29. mars 2003 jeg har det kortet og mener at onboardlyden er meget bra, har ingenting å klage på, men det beste er uansett å ha et "standalone" lydkort
Xander^ Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 onboardlyden er bra..det er den på alle kort hvis du liker å høre hardisken og cpu i øreklokkene hvis de jobber..spytt i 300 kroner i nytt pci lydkort..det er mye bedre enn det som står orginalt i kortet..der er sikkert noen av dere som har litt peiling på HI-FI..så hvis jeg spør.."bruker du orginal signalkabeln som fulgte med cd-spillern?" did i make a point..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå