Robbansvenske Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Har ett 4870 kort. Detta støder inte physix driver som mitt gamla nvidia. Märker man skillnad i detta spelet mellan ati og nvidia pga denne driver? Fungerar inte ragdoll effekten lika bra med mitt ati? Syns ting upplevs som ganske "lite" ragdoll blant de døda gubbarna. Endret 11. oktober 2008 av Robbansvenske
zeox Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg tviler på at det skal ha noe å si, men man vet aldri. Har ikke lagt merke til så "mye ragdoll" selv, men det er forøvrig en bra ting
razh0r Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Jeg har 4870 også, og jeg merker ragdoll veldig godt! Jeg skrudde Ragdoll Density i Options til Unlimited også, sjekk ut om du har gjort det. Jeg la hvertfall inn Ageia PhysX når spillet ble installert, kanskje du må gjøre det? Endret 11. oktober 2008 av razh0r
kjermy Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Brotherhood in arms? mener du brothers in arms
Robbansvenske Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Skrevet 11. oktober 2008 Självklart Brothers in arms.. har skruvat upp till max på ragdoll effekten men trodde det skulle vara mera liv eller effekt av det. Men kanske det har med programering och att det är såppas nytt? I øvrigt ser spelet bra ut men tycker nog ändå att nvidia var bättre på antialiancing och lyseffekter märkligt nog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå