Hotman Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Hei, lastet inn patchen i dag, og alt så flott ut, velger server, karakter, laster inn og nesten inn så faller spillet ut til windows,, WTF. Har slettet warpatch fila, kjørt filecheck, kjørt innstillinger på alt i fra min, medium osv., ingenting hjelper. Noen gode forslag?? BTW. Liten dum sak på karakter selection skjermen, jeg har laget noen små goblins på de bakerste slottene, og chosen og orc på de fremste, dette gjør at jeg ikke får valgt mine bakerste små karakterer. Søtt.
Rottestyggen Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Har noe av det samme problemet...kan bare spille noen få minutter av gangen før jeg blir kasta ut i windows uten så mye som en feilmelding. Har prøvd å rota instillinger, filecheck, oppdatert skjermkort osv, ingenting hjalp. Ganske merkelig i og med jeg spilte hele kvelden igår med bare et eneste crash. :|
Hotman Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Har noe av det samme problemet...kan bare spille noen få minutter av gangen før jeg blir kasta ut i windows uten så mye som en feilmelding. Har prøvd å rota instillinger, filecheck, oppdatert skjermkort osv, ingenting hjalp. Ganske merkelig i og med jeg spilte hele kvelden igår med bare et eneste crash. :| Logga på med min konto på den bærbare , den har xp (den andre har 64 bit vista ultimate) og alt fungerte fint, Jævlig rart. Har ikke opplevd slik dag til dag problemer med et online spill før.
Rottestyggen Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 *bump* Etter en hel dag med knoting med pcen uten nytte lasta jeg ned et program som heter MemTest etter anbefaling fra et av WAR foruma. Kjørte det og fikk en HAUG med feil. Nappa så ut den ene Ram-brikken og nå har jeg spilt uten crash i over en time med 4-5 scenarios og questing osv Kanskje noe å teste for noen av dere som sliter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå