Gå til innhold

Hvilken gamer PC skal jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe meg en gamer PC fra USA. jeg lurer på hvilken av disse dere ville kjøpt:

 

HP pavillion Elitem9350F 500GB hard drive. 7200rpm

 

 

iBUYPOWER Gamer Tempest 922TLX Desktop PC 1260$ (7800kr) 1 TB hard drive.

 

Det står egentlig mellom disse to. HP'en hadde 512mb grafikk kort, menst den andre hadde 1GB, har dette noe å si ? (bruker bare og spille litt WOW,COD4,Halo osv..)

 

HP'en får et pluss fordi den har trådløs nettverkstilkobling, det er litt viktig synest jeg.

Og så har den TV card. Noen som kan forklare hva det er for noe?

 

 

Noen som kan si litt pluss/minus om de to PC'ene?

Og anbefale hva jeg burde kjøpe?

I USA er det 110 volt spenning, menst i norge er det 230 volt, er det bare og kjøpe en adapter eller trenger jeg ikke det?

 

Og ca hva koster det å frakte denne til norge? (skal sendes som gave så jeg slipper MVA.)

 

Håper noen kan ta seg tid til å svare, hadde vert flott, siden jeg har dårlig peilig på data ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Skal kjøpe meg en gamer PC fra USA. jeg lurer på hvilken av disse dere ville kjøpt:

 

HP pavillion Elitem9350F 500GB hard drive. 7200rpm

 

 

iBUYPOWER Gamer Tempest 922TLX Desktop PC 1260$ (7800kr) 1 TB hard drive.

 

Det står egentlig mellom disse to. HP'en hadde 512mb grafikk kort, menst den andre hadde 1GB, har dette noe å si ? (bruker bare og spille litt WOW,COD4,Halo osv..)

 

HP'en får et pluss fordi den har trådløs nettverkstilkobling, det er litt viktig synest jeg.

Og så har den TV card. Noen som kan forklare hva det er for noe?

 

 

Noen som kan si litt pluss/minus om de to PC'ene?

Og anbefale hva jeg burde kjøpe?

I USA er det 110 volt spenning, menst i norge er det 230 volt, er det bare og kjøpe en adapter eller trenger jeg ikke det?

 

Og ca hva koster det å frakte denne til norge? (skal sendes som gave så jeg slipper MVA.)

 

Håper noen kan ta seg tid til å svare, hadde vert flott, siden jeg har dårlig peilig på data ;)

 

Ingen som greier å svare på det? på mopedportalen, som er et MOPEDFORUM, fikk jeg 5 svar på 30 minutter...rart...

Lenke til kommentar
hei,

 

hvorfor skal du bestille fra usa når du kan få en helt ålright pc her til lands?

 

mye styr å få det frakta.

 

men hadde valgt hpen.

 

 

For det første så blir det nesten halve prisen, visst jeg bestiller fra usa.

Og for det andre så har jeg en onkel som bor der, så jeg bestiller på hans adresse, og får han til å sende den til meg som gave, og da slepper jeg å betale MVA også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...