saladin waits for alice Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg har alltid vært Tolkien fan og følte da derfor jeg var nødt til å kjøpe lotr online sammen med et gamecard. Jeg har lite peiling om dette så lurer på: Hvilke servere bør man spille på? Hvordan får jeg bonus items? og, trenger jeg ikke å aktivere gamecard før de 30 første dagene har blitt brukt opp? (finner ikke option til å legge til gamecard skjønner du) Takk og håper jeg ser noen av dere i midgard! (noen andre tips om spillet hadde også vært kult ) Endret 10. oktober 2008 av amir90
AtleBer Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Du TRenger ikke aktivere noe gamcard før 30 dager, men er jo like greit å få gjort det. Får å aktivere gamecardet må du trykke "make singel payment" og finne gamecard greia der. På snowbourn drives det er hel norsk kinship (majestic) vis du er interesert Have a great time in middelearth !
saladin waits for alice Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Du TRenger ikke aktivere noe gamcard før 30 dager, men er jo like greit å få gjort det. Får å aktivere gamecardet må du trykke "make singel payment" og finne gamecard greia der. På snowbourn drives det er hel norsk kinship (majestic) vis du er interesert Have a great time in middelearth ! kult
Snorre Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Emnetittelen er nå fin og beskrivende. Snorre
saladin waits for alice Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Skrevet 11. oktober 2008 ingen som vet hvordan jeg får bonus item?
Pucifer Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 ingen som vet hvordan jeg får bonus item? Det er vel en claim commando regner jeg med, jeg har ikke selv denne pakken men /claim er veldig mye brukt. Hva server anngår så er det egentlig mere hva du er ute etter selv, [Rp]laurelin sier som i navnet her er det role-play, det er nok den mest aktive pvmp serveren også (Player Vs Monsterplayer. om du ikke er rper så er ikke dette no farlig, det er utrolig mange som velger laurelin pga modenheten i chat og på spillere generelt. Så har du snowbourne, dette er ett godt valg om du ikke er så opptatt av rp men derimot søker en litt større server med litt friere tøyler. Gilraen og Eldar er de 2 andre alternativene, Eldar er omtrent på nivå med Laurelin hva spillermasse anngår, gilraen litt mindre. så her er det bare å velge og vrake
GA75 Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Du legger inn koden på konto admin siden du når fra lotro-europe.com ingen som vet hvordan jeg får bonus item? Det er vel en claim commando regner jeg med, jeg har ikke selv denne pakken men /claim er veldig mye brukt. Hva server anngår så er det egentlig mere hva du er ute etter selv, [Rp]laurelin sier som i navnet her er det role-play, det er nok den mest aktive pvmp serveren også (Player Vs Monsterplayer. om du ikke er rper så er ikke dette no farlig, det er utrolig mange som velger laurelin pga modenheten i chat og på spillere generelt. Så har du snowbourne, dette er ett godt valg om du ikke er så opptatt av rp men derimot søker en litt større server med litt friere tøyler. Gilraen og Eldar er de 2 andre alternativene, Eldar er omtrent på nivå med Laurelin hva spillermasse anngår, gilraen litt mindre. så her er det bare å velge og vrake
saladin waits for alice Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Skrevet 13. oktober 2008 takker har begynt å spille som Guardian på Snowbourne og er ganske fornøyd ;P
AtleBer Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 takker har begynt å spille som Guardian på Snowbourne og er ganske fornøyd ;P Ta kontakt med Perolas vis du er interesert i å joine majestic Du kan hilsen han fra meg (ingfalas)
Betenkt Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Anbefaller Laurelin for alle Tolkien-fan. Da slipper du dumme, idiotiske navn og vil få mer følelsen av The Third Age (synes jeg da) =)
-Bratset- Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Anbefaller Laurelin for alle Tolkien-fan. Da slipper du dumme, idiotiske navn og vil få mer følelsen av The Third Age (synes jeg da) =) Jepp er helt enig
saladin waits for alice Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Virkelig? Hvordan da?
Christeven Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 (endret) fordi slike navn er ulovelig på en rp server (roleplay). Endret 10. november 2008 av Christeven
Bennati Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Hvilke type navn er det snakk om her? Sånn som: Aragon, Legelas, Aragorn1, osv...?
Ninjahamster Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Hvilke type navn er det snakk om her? Sånn som: Aragon, Legelas, Aragorn1, osv...? Killermachine, macgyver, undead, macho, diablo, playboy, sexygirl osv. osv.
Chrisern89 Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 (endret) På snowbourn drives det er hel norsk kinship (majestic) vis du er interesert En annnen server du burde være på er [EN] Eldar der er det mange norske og nordiske kin som eks "The Gran moot" "Yggdrassil" og "Rangers of norway" Denne serveren er en av de europeske serverene med mest PvP Endret 11. november 2008 av Chrisern89
saladin waits for alice Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 okey, er allerede medlem av Majestic Får se om jeg får mer tid til å spille det, har så mye å gjøre i det siste.
Betenkt Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Dessuten kan man leve eg mye mer inn i universet på en RP-server ved RP'ing, selvom det offte ikke er alle som RP'er.. en morsom del av spillinntrykket ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå