Gå til innhold

Ny i LOTRO spm, angående starten

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har alltid vært Tolkien fan og følte da derfor jeg var nødt til å kjøpe lotr online sammen med et gamecard.

Jeg har lite peiling om dette så lurer på:

Hvilke servere bør man spille på?

Hvordan får jeg bonus items? :p

og, trenger jeg ikke å aktivere gamecard før de 30 første dagene har blitt brukt opp?

(finner ikke option til å legge til gamecard skjønner du)

Takk og håper jeg ser noen av dere i midgard! :p

(noen andre tips om spillet hadde også vært kult :p)

Endret av amir90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du TRenger ikke aktivere noe gamcard før 30 dager, men er jo like greit å få gjort det. Får å aktivere gamecardet må du trykke "make singel payment" og finne gamecard greia der.

På snowbourn drives det er hel norsk kinship (majestic) vis du er interesert :)

Have a great time in middelearth !

Skrevet
Du TRenger ikke aktivere noe gamcard før 30 dager, men er jo like greit å få gjort det. Får å aktivere gamecardet må du trykke "make singel payment" og finne gamecard greia der.

Have a great time in middelearth !

kult :p

Skrevet
ingen som vet hvordan jeg får bonus item? :)

Det er vel en claim commando regner jeg med, jeg har ikke selv denne pakken men /claim er veldig mye brukt.

Hva server anngår så er det egentlig mere hva du er ute etter selv, [Rp]laurelin sier som i navnet her er det role-play, det er nok den mest aktive pvmp serveren også (Player Vs Monsterplayer. om du ikke er rper så er ikke dette no farlig, det er utrolig mange som velger laurelin pga modenheten i chat og på spillere generelt.

Så har du snowbourne, dette er ett godt valg om du ikke er så opptatt av rp men derimot søker en litt større server med litt friere tøyler.

Gilraen og Eldar er de 2 andre alternativene, Eldar er omtrent på nivå med Laurelin hva spillermasse anngår, gilraen litt mindre. så her er det bare å velge og vrake :)

Skrevet

Du legger inn koden på konto admin siden du når fra lotro-europe.com

ingen som vet hvordan jeg får bonus item? :)

Det er vel en claim commando regner jeg med, jeg har ikke selv denne pakken men /claim er veldig mye brukt.

Hva server anngår så er det egentlig mere hva du er ute etter selv, [Rp]laurelin sier som i navnet her er det role-play, det er nok den mest aktive pvmp serveren også (Player Vs Monsterplayer. om du ikke er rper så er ikke dette no farlig, det er utrolig mange som velger laurelin pga modenheten i chat og på spillere generelt.

Så har du snowbourne, dette er ett godt valg om du ikke er så opptatt av rp men derimot søker en litt større server med litt friere tøyler.

Gilraen og Eldar er de 2 andre alternativene, Eldar er omtrent på nivå med Laurelin hva spillermasse anngår, gilraen litt mindre. så her er det bare å velge og vrake :)

Skrevet
takker :)

har begynt å spille som Guardian på Snowbourne og er ganske fornøyd ;P

Ta kontakt med Perolas vis du er interesert i å joine majestic :)

Du kan hilsen han fra meg (ingfalas) :)

• 4 uker senere...
Skrevet
Anbefaller Laurelin for alle Tolkien-fan. Da slipper du dumme, idiotiske navn og vil få mer følelsen av The Third Age (synes jeg da) =)

Jepp er helt enig

Skrevet (endret)

En annnen server du burde være på er [EN] Eldar der er det mange norske og nordiske kin som eks "The Gran moot" "Yggdrassil" og "Rangers of norway" Denne serveren er en av de europeske serverene med mest PvP

Endret av Chrisern89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...