FrankDrebin Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg har den nye versjonen av N95 som ikke har kortleser. Er det noen mulighet å få programmet Garmin Mobile XT inn på den? Jeg har bare sett dette programmet på MicroSD-kort. Endret 10. oktober 2008 av FrankDrebin
asbhegge Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Har du sjekket på Garmin.com om det er noen mulighet å laste ned programmet?
FrankDrebin Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Har du sjekket på Garmin.com om det er noen mulighet å laste ned programmet? Har sett det ligger noe nedlastningsbart på Garmin.com, men jeg vet uansett ikke hva jeg skal ha. Om noen vet med 100% sikkerhet om det går og i tilfelle hva jeg skal laste ned vil jeg gjerne vite. Endret 12. oktober 2008 av FrankDrebin
:chribruu Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Du er nok ute etter en s60-versjon av Garmin XT, men kan bekrefte at det er mulig å kjøre programmet uten minnekort på min HTC Diamond. Da selvfølgelig WM-versjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå