Casiraghi Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg skulle gjerne hatt et program hvor jeg kunne ringt fra pcen til fasttelefoner og mobil. Har tidligere benyttet meg av VoipStunt, hvor jeg betalte noen dollar og kunne ringe nærmest ubegrenset i ca 3 mnd. Finnes jo også programmer som Skype og GTalk. Noen som har erfaringer med andre? Som kan anbefales. /takk
Trynemjoel Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Er det noe galt med Skype siden du leter etter ytterligere alternativer?
Casiraghi Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Er det noe galt med Skype siden du leter etter ytterligere alternativer? Nei det er sikkert ikke noe galt med Skype. Har ikke vært borti det programmet før. Er det det rimeligset og det beste pr dags dato til mitt bruk?
Trynemjoel Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Skype er rimelig det, kommer jo helt ann på hvilket land du ringer til, men 0,133 per minutt til norske telefoner kan ikke sies å være noen dårlig pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå