Gå til innhold

Rengjøring av viftene i Antec 900

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Eg har et spørsmål angående rengjøring av viftene i Antec 900. Dette gjelder i hovedsak viftene på framsida. Eg kommer litt dårlig til når eg skal rengjøre dem. Noen gode tips til hvordan eg kan komme lettere til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fjerne de 8 skruene som holder brønnen og så bare ta den ut:) Bruker du en drill tar dette gjerne maks 5min inkludert rensing.

Lykke til!

Takk:)

Men eg er egentlig ganske ny på dette området da, og eg vet ikke helt va brønnen er. Kan du fortelle meg det? :)

Skrevet

antec_ninehundred_11.jpg

antec_ninehundred_12.jpg

Virker de kjent??? :!:

Spøk til side, brønner finnes i tre formater (sikkert fler ikke standard formater også), 5.25" for fks dvd/cd rom, viftekontrollere og lignende. 3.5" for fks harddisker floppydisker og enkelte viftekontrollere. Tilslutt har vi 2.5" som er for små harddisker, sitter gjerne i bærbare. Mye annet rart som finnes som kan puttes inn i en brønn, folk lager det mest utrolige:D

Håper du ble litt klokere nå, å lykke til igjen da:)

Skrevet
Spøk til side, brønner finnes i tre formater (sikkert fler ikke standard formater også), 5.25" for fks dvd/cd rom, viftekontrollere og lignende. 3.5" for fks harddisker floppydisker og enkelte viftekontrollere. Tilslutt har vi 2.5" som er for små harddisker, sitter gjerne i bærbare. Mye annet rart som finnes som kan puttes inn i en brønn, folk lager det mest utrolige:D

Håper du ble litt klokere nå, å lykke til igjen da:)

Oja, men da har eg det klart for meg tusen takk skal du ha :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...