Tehjoran Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Hei, har lyst å begyne å spille Star Wars Enpire at War igjen.. Spilte det før på mmin bestafars pc.. Men nå som jeg har fått min egen så håper jeg da at jeg kan spille det på Min.. Men min Laptop er ikke så kraftig Kan gi litt detaljer da Pc navn: Compac Presario F700 Størelse: Lokaldisk C (105 GB) Skjermkort: NVIDIA Geforce GO 6100 Kan da si at pc'en har greid å ta andre spill.. Eks. Spore, Medieval 2: Total War Men da på laveste grafikk og alt.. Greier da Min pc å ta Empire at War?
DragonsHeaven Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Hmm.. hvis jeg ikke husker feil så kom Empire at War før Spore og det andre? Hvis du greide å kjøre det på din bestefars pc (som jeg tipper ikke var så veeldig kraftig?) så burde det gå fint på din bærbare..
Tehjoran Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Hmm.. hvis jeg ikke husker feil så kom Empire at War før Spore og det andre? Hvis du greide å kjøre det på din bestefars pc (som jeg tipper ikke var så veeldig kraftig?) så burde det gå fint på din bærbare.. Kan nok garrantere deg at Bestefaren min hater treige pc'er men den er jo liksom 3 år gammel.. Så jeg vet ikke..
Tehjoran Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Men tror du Empire at War funker på pc min?
DragonsHeaven Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Sannsynligvis, taper vel ingenting på å prøve? Lykke til
Tehjoran Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Tok å lastet ned Demoen av Empire at War: FoC.. Men mangler DirectX 9.0 xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå